Goed nieuws voor onze creatievelingen

Omdat wij en deelnemende opdrachtgevers begrijpen dat het erg jammer is als jouw ontwerp niet uitgekozen wordt als winnaar, hebben wij nu een manier bedacht waarop je alsnog kunt verdienen aan je Meer »

Interview met een grafisch designer: Concept en Ontwerp

Ontmoet Sjoerd Stellingwerf, een geweldige ontwerper die achter de profielnaam Concept en Ontwerp schuil gaat én een van de vele designers die Brandsupply dé online marktplaats voor grafisch ontwerp maakt. Ongeacht of het Meer »

Steun bikkel Marente en help haar aan een prachtig logo en huisstijl ontwerp.

Beste creatieveling, De Bart de Graaff Foundation helpt jonge mensen met een levensbepalende lichamelijke beperking, Bikkels, bij het starten van hun eigen onderneming. Marente is door de Bart de Graaff Foundation verkozen tot Meer »

Nieuwe ontwikkelingen op Brandsupply.nl

Sinds Brandsupply vorig jaar echt van start is gegaan, hebben wij veel veranderd. Bijna al deze ontwikkelingen hebben als doel om het voor opdrachtgevers en designers gemakkelijker, interessanter en winstgevender te maken Meer »

Een andere kijk op het Twitter logo

Als de creatieve directeur van Twitter, Doug Bowman naar het nieuwe Twitter logo kijkt dan ziet hij de ultieme voorstelling van vrijheid, hoop en oneindige mogelijkheden. Ontwerper Adam Koford heeft zo zijn eigen interpretatie daarvan.
 
Hij heeft op een creatieve en grappige manier het kleine blauwe vogeltje een aantal metamorfoses laten ondergaan. Van cartoon Popeye the Sailor Man tot popzanger Justin Bieber, Koford maakt er een Twitter logo van!

Steun bikkel Jantien en help haar aan een mooie complete huisstijl.

Beste creatieve ontwerpers,

De Bart de Graaff Foundation helpt jonge mensen met een levensbepalende lichamelijke beperking, Bikkels, bij het starten van hun eigen onderneming. Jantien is door de Bart de Graaff Foundation verkozen tot bikkel van het jaar 2012. Door haar ziekte is Jantien, uitgaande van haar mogelijkheden, gaan bakken voor en met haar kinderen. Deze hobby muntte uit in een passie die leidde tot www.tienxtaart.nl

Graphic Design Festival Breda gaat weer van start!

transparency-suit

 

 

Noteer al vast in uw agenda, want op 19 t/m 23 september gaat het Graphic Design Festival in Breda van start. Een vol programma met o.a. workshops, lezingen en exposities door 125 internationale ontwerpers.

Interview met Brandsupply designer Sanja Šajatović (Sanjcheck)

 

”Elke dag kijk ik uit naar nieuwe uitdagingen, dat is wat mijzelf en mijn continuïteit in leven houdt.”


Dit karakteriseert Sanja en haar weg naar succes. Een tegenstandster van monotonie, het normale maar absoluut voorstandster van verassingen. Sanja is een ontwerpster en illustrator. Ze heeft gedurende de jaren haar eigen stijl ontwikkeld waarin ze bijzondere uitdrukkingen van het leven in haar werken probeert te illustreren. Kleurrijk, maar niet altijd met de instelling hetzelfde patroon te volgen, maar naar de behoefte van haar klant. Het gevolg, dat er een resultaat wordt gerealiseerd waarmee klant en designer tevreden zijn. Echter,  zal er ook aan de klant gevraagd worden voor ideeën en eventuele oplossingen. Wat zal kunnen leiden tot een beter resultaat.

Brandsupply gaat internationaal

Brandsupply gaat internationaal uitbreiden naar onder andere Duitsland en Frankrijk. Lees hier het persbericht.

Internationale uitrol Brandsupply
Online marktplaats voor grafisch ontwerp breidt uit in Europa

Brandsupply (www.brandsupply.com), een online marktplaats voor grafisch ontwerp, rolt haar activiteiten uit naar andere Europese landen zoals Duitsland (www.brandsupply.de) en Frankrijk (www.brandsupply.fr). Het in 2010 door Orlando Kreileman opgerichte bedrijf richtte zich tot nu toe alleen op de Nederlands sprekende markt. Afgelopen jaar was dermate succesvol, dat de internationale expansie eerder wordt ingezet dan vooraf was gepland. De organisatie is uitgebreid met lokale landenmanagers, die worden ondersteund door het hoofdkantoor in Amsterdam.