ClickCease Wie maakt hét boekomslag voor de (R)evolutie van werk. - Overig - Brandsupply

Wie maakt hét boekomslag voor de (R)evolutie van werk.

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: SonjaGeurts
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 04-10-2012 13:41
  • Datum einde : 25-10-2012 13:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: pdf, ID
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 33
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Half december wordt door uitgeverij Koninklijke Van Gorcum het nieuwe boek van Bas van de Haterd gepubliceerd.

Auteur: Bas van de Haterd
Titel: (R)evolutie van werk
Ondertitel: Sociaal kapitaal in organisaties.
Hiervoor ontvangen we graag voorstellen voor het ontwerp van het boekomslag, zowel achterflap, rug als voorflap.

Bedrijfsomschrijving:

Flaptekst:
In een wereld waarin een 15-jarige jongen een app kan maken die een heel bedrijf naar de rand van de afgrond brengt, zijn oude organisatiemodellen niet meer houdbaar. Het Nieuwe Werken is niet de oplossing voor deze problemen, maar eerder de laatste stuiptrekking van organisaties die gedoemd zijn ten onder te gaan in de kennisrevolutie.

Dit roept veel vragen op. Hoe gaan maatschappelijke trends, zoals de zoektocht naar zingeving, de drang naar duurzaamheid en de opkomst van de prosumer van invloed zijn op de manier waarop we werken en werk organiseren? Welke invloeden zullen internationalisering en digitalisering hebben op ons werk? Wat voor soort organisaties zullen er ontstaan? Hoe motiveren en belonen we mensen straks voor hun werkzaamheden?

In dit boek geeft Bas van de Haterd enkele antwoorden. Hiervoor kijkt hij naar ontwikkelingen in de periferie die aansluiten bij de maatschappelijke trends. Wat zich nu in de periferie bevindt, kan namelijk mainstream worden. De toekomst van werk is al aanwezig, hij is alleen nog niet wijdverspreid.

Bas van de Haterd is Professioneel Bemoeial en hij helpt organisaties klaar te zijn voor de toekomst. Hij schreef eerder Personal Brand.nl en Werken Nieuwe Stijl.

Doelgroep:

HR professionals, Organisatiekundigen, management

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Formaat van het boek: 148x210mm
Houdt er rekening mee dat er linksonder op de achterflap een uitgeverslogo moet komen en rechtsonder op de achterflap een barcode met ISBN. Onder op de rug komt ook nog een logo.

Afwerking: genaaid gebrocheerd
Omvang: ca 100 pagina's

Idee, het beeld van jager tot cyborg/robot.

Social Network