ClickCease Bedrijfsnaam voor Makelaardij & Financieel Advies - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Bedrijfsnaam voor Makelaardij & Financieel Advies

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Dick Arts
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 16-10-2017 07:48
  • Datum einde : 30-10-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 149
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Bij deze schrijf ik een wedstrijd uit voor het bedenken van een toffe bedrijfsnaam. Uiteraard moet de naam nog beschikbaar zijn als webadres met een .nl domein.

Betreft een nieuw op te richten kantoor in de regio Nijmegen & Land van Cuijk. Twee ondernemers, 30 jaar oud.

Doel van de onderneming is een perfecte mix maken tussen online en persoonlijke aandacht. De klant bepaalt zelf hoeveel hij zelf zou kunnen doen en wat hij aan het kantoor over laat.

We wensen een korte naam die lekker in de mond ligt. Het mag een afkorting zijn. We stellen het op prijs als de naam zowel voor makelaardij als financieel advies geschikt is.

Bedrijfsomschrijving:

Nieuwe organisatie die Makelaardij & Financieel Advies wil gaan aanbieden via een jonge frisse website, voldoende informatie online en de klant kiest zelf hoeveel aandacht ze wil. Onze persoonlijke benadering staat wat ons betreft altijd op nummer 1. We willen afrekenen met de stijve, ouderwetse en formele houding/presentatie van de gevestigde orde.

Doelgroep:

Iedereen die op een normale, moderne en eenvoudige manier zaken wil doen op het gebied van vastgoed & financiën. Of dit nou jonge starters of juist ondernemers met complexe structuren zijn. Wij nemen zorgen uit handen en leggen in normale taal uit wat de klant kan verwachten. Iedereen die dát kan waarderen, is onze perfecte klant.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw is de kleur van vertrouwen en groen van duurzaam. We overwegen daarin een combinatie te maken. Verder houden we strak, simpel en herkenbaar. De bedrijfsnaam willen we eerst kiezen, daarna zal een wedstrijd voor een logo worden uitgeschreven. Denk dus vooraf na over de toepasbaarheid.

Social Network