ClickCease Logo en visitekaartje Pluriform - Logo - Brandsupply

Logo en visitekaartje Pluriform

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: dijkvanpluriform
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 04-03-2015 12:45
  • Datum einde : 30-03-2015 12:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 66
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo en visitekaartjes voor Pluriform

Kenwoorden Pluriform:
• Breed inzetbaar voor maatwerk! (zowel generiek management als specifieke inhoud).
• Betrouwbaar en oplossingsgericht
• Brengt rust, overzicht en vertrouwen in hectische en gevoelige situaties
• Positief, inclusief met respect

Aansluiten bij de naam Pluriform
• Passend aanbod in veel situaties (zowel generiek management als specifieke inhoud)
• Veelvormigheid dat ik zelf vertaal als veel kleurigheid en flexibiliteit


Stijl:
Betrouwbaar en rust met tegelijk een vrolijke/beetje eigenwijze noot in zakelijk overheidsland.

Pluriform is een ZZP bedrijf op gebied van:
• Procesmanagement
• Inhoudelijke opdrachten op het gebied van crisismanagement
• Crisismanagement: Coördinatie noodhulp na grote rampen voor de Verenigde Naties
• Ontwikkelen en geven (internationale)trainingen
Aansluiten bij de naam Pluriform
• Passend aanbod in veel situaties ((zowel generiek management als specifieke inhoud)
• Veelvormigheid dat ik zelf vertaal als veel kleurigheid en flexibiliteit

Bedrijfsomschrijving:


Pluriform (of eigenlijk ik als zzp-er) richt zich op:
• Procesmanagement vooral binnen de overheid. Het gaat dan om het ontwerpen en sturen van het proces van bijvoorbeeld het uitwerken van beleid dat tot een bepaald resultaat moet leiden. Veelal met veel partners en tegengestelde belangen. Vaak ook met een maatschappelijke impact en bestuurlijke/politieke gevoeligheid in de “buitenwereld”. Inhoud speelt vaak een rol en ligt op vlak van milieu of natuur.
• Inhoudelijke opdrachten op het gebied van Milieu en milieu-ongevallen met chemische stoffen. Bijvoorbeeld het inhoudelijk uitwerken (bedenken) van een meetcampagne rond een fabriek waar veel commotie is over de uitstoot uit de schoorsteen.
• Inhoudelijke opdrachten op het gebied van crisismanagement. Voorbeeld het opstellen van protocol hoe te handelen bij ongevallen met chemische stoffen die een grensoverschrijdend effect hebben naar buurlanden.
• Crisis coördinatie voor de Verenigde naties of EU na een grote ramp (aardbeving, tsunami, overstroming). Als lid of teamleider van een zogenaamd UNDAC team (United Nations Disaster Assessment and Coordination; zie www.reliefweb.int/undac) word ik onder de vlag van de VN uitgezonden bij grote rampen. Het UNDAC team van ca. 8 personen coördineert ter plaatse alle internationale hulp. Het is een schakel tussen de overheden van het getroffen land en de uitvoering van de hulp van de internationale gemeenschap.
• Ontwikkelen en geven van (internationale) trainingen in een door mij ontwikkelde Flash Environmental Assessment Tool waarmee snel milieu impact geschat kan worden na grote rampen in gebieden met bedrijven (chemicaliën).

Wat het logo uit zou moeten stralen:
Breed inzetbaar voor maatwerk! Veelzijdigheid, passend in vrijwel elke situatie., aanbod Resultaat gerichtheid, betrouwbaarheid, oplossingsgerichtheid, stevigheid, perfectie/kwaliteit, deskundigheid, sturing maar wel flexibel: vasthoudend in het doel, flexibel in de middelen. Brengt rust in dynamiek en hectiek. Mensgerichtheid en sociale en bestuurlijke antennes. Respect voor ieders inbreng en positief. Gericht op wat er goed is (doelen) ipv op wat niet goed is; positieve “beweging”/richting.
Aansluiten bij de naam Pluriform
De naam pluriform was een spontane ingeving en heeft voor mij de associatie van veelkleurigheid, veelzijdigheid, flexibiliteit en passend in veel situaties (zowel generiek management als specifieke inhoud) en een vrolijke/beetje eigenwijze noot in complexe materie van zakelijk overheidsland.
De eigenlijke vertaling is iets van:
-Veelvormigheid, bijvoorbeeld variatie in doorgegeven televisiezenders. Dit om te zorgen dat er voor iedere doelgroep een interessant programma-aanbod is.
-Veelheid aan diversiteit

Doelgroep:

Opdrachtgevers en relaties van Pluriform. Veelal managers binnen de overheid.
afdelingen natuur en landschap, crisismanagement etc. Provincies, IPO, ministeries, Verenigde naties

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network