ClickCease Logo voor een organisatieadviesbureau - Logo - Brandsupply

Logo voor een organisatieadviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: [email protected]
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 19-04-2015 15:25
  • Datum einde : 03-06-2015 15:21
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 110
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een modern logo voor ons organisatieadviesbureau. Het logo moet herkenbaar zijn met beeldmerk en woord en strak kleurgebruik. We willen het logo op al onze communicatie-uitingen kunnen gebruiken.

Wij zien het logo-ontwerp daarbij als beginpunt voor het ontwerp van onze andere communicatiemiddelen zoals de website, brochures en posters.

Bedrijfsomschrijving:

Onze passie en drive is organisaties en professionals te helpen met het bereiken van hun doelen en met het vinden van praktische en werkbare oplossingen. Wij geloven dat een hechte samenwerking met klanten, professionals en collega’s de sleutel is tot succesvolle veranderingen en leidt tot bestendige relaties. Dit doen we door het beschikbaar stellen en delen van onze kennis, ervaring, technologie en netwerk en vanuit een geïntegreerde bedrijfskundige benadering met onze opdrachtgevers samen te werken aan het brengen van veranderingen. We werken op basis van respect, eerlijkheid, lef en teamgeest.

‘It is our mission to help our partners excel and to be an excellent partner.’

Vanuit een geïntegreerde aanpak werken wij samen met onze opdrachtgevers aan het brengen van verandering en beweging die noodzakelijk zijn voor het excelleren in uw branche. Onze klanten kiezen voor ons vanwege onze methodiek, onze unieke wijze van samenwerken en onze ervaren adviseurs.

Onze naam "Vortex Consultancy B.V." komt uit het latijn. Het woord komt voor in meerdere betekenissen, waaronder die van draaiing, werveling/wervelwind en top/piek. Het impliceert de beweging en dynamiek die wij teweegbrengen bij organisaties om veranderingen te kunnen realiseren. Tegelijkertijd benadrukt het de rust die wij als adviesbureau houden: in het midden van een wervelwind is het immers altijd windstil.

Wat we vooral niet willen is een clichéontwerp van een wervelwind / orkaan.

Doelgroep:

Financiële instellingen (banken, verzekeraars, trustkantoren, pensioenfondsen) en het MKB.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network