ClickCease The Food Hospital logo - Logo - Brandsupply

The Food Hospital logo

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: LatoyaTheFoodHospital
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 269.00
  • Datum start : 21-02-2018 21:51
  • Datum einde : 28-02-2018 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 75
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Fris logo met een "gezondheidstouch" erin verwerkt voor een nieuw concept genaamd: The Food Hospital. Waar lichamelijke en psychologische klachten worden aangepakt met voeding, leefstijl en suppletie.

Het eerste concept van de website kun je vinden in het bijgevoegde bestand.

Bedrijfsomschrijving:

The Food Hospital gaat mensen op twee manieren helpen:
1: het starten van een YouTube kanaal (die wordt gedeeld op de Facebookpagina). In elke video worden adviezen gegeven voor een andere lichamelijk of psychologische klacht. Hoe kun je de klacht aanpakken zonder medicatie "Eerst voeding, dan medicijn". Denk bijvoorbeeld aan huid-haar-nagelproblemen, migraine, concentratieproblemen, jicht, artrose, hart,- en vaatziekten etc.

2. Daarnaast komen mensen ook op consult in de praktijk. Hier worden mensen persoonlijk geholpen met hun hulpvraag. Er wordt gekeken naar het totaalplaatje; ziekten in het verleden, beweging, hoe eet je, stress. In de praktijk wordt echt de tijd genomen voor de cliënt. Een huisarts heeft 7 minuten om erachter te komen wat er met de cliënt aan de hand is. Bij ons duurt een intake-gesprek 90 minuten. Vanuit daar wordt een behandelplan opgestart met voedings,-suppletieadvies, en waar nodig advies voor beweging/stress.


Doelgroep:

Volwassen Nederlanders met lichamelijke of psychologische problemen (kan ook ter preventie)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

groen/blauw, zie de kleur van de website in de bijlage

Social Network