ClickCease Nieuwe huisstijl + Logo voor Riverstones Jewels - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Nieuwe huisstijl + Logo voor Riverstones Jewels

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Riverstones Jewels
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 20-11-2014 13:45
  • Datum einde : 28-11-2014 13:44
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een origineel logo en huisstijl voor het sieraden merk: Riverstones Jewels.

Logo en eventueel slogan:
Het logo (en eventueel slogan) moet inspirerend zijn en de visie van het merk moet er op een originele manier in naar voren komen. Het liefst een professionalisering op het huidige logo. Het logo moet ook los te gebruiken zijn.
Het visite kaartje moet indruk maken, bijvoorbeeld door de slogan of door een andere passende quote. De slogan was ooit wear and inspire. Belangrijk is dat het inspirerend werkt, op een originele manier.

Wensen voor de huisstijl:
Fris, wit, hippe en toch luxe uitstraling. Handwriting, overzichtelijk.

Zie moodboard

Bedrijfsomschrijving:

Het idee achter de naam Riverstones:
Volg je eigen weg en maak je dromen waar. De rivier staat hier symbool voor. Een rivier begint klein bij de bron, wordt groter en krachtiger, zoekt haar weg die alleen voor haar te vinden is op weg naar de oneindigheid van de oceaan. De stenen staan symbool voor de sieraden. Harde, ruwe stenen worden door de rivier gepolijst tot wonderbaarlijk mooie rivierstenen.

De sieraden zijn van echt zilver en verguld goud gemaakt. De prijsklasse ligt tussen de 20 en 150 euro.

Doelgroep:

Doelgroep Riverstones:
De Riverstones vrouw is tussen de 20-60 jaar. Ze studeert of werkt en staat bewust in het leven.
Ze houdt aan de ene kant van mooie vrouwelijke spullen, van glamour, van zachte kleuren en mooie materialen, van luxe, van de stad, van feest.
En aan de andere kant geniet ze van de natuur, back to basic, buiten zijn, het hectische leven loslaten en verlangt ze naar rust en verdieping.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network