ClickCease Ontwerp een fris maar authentiek logo en huisstijl voor een Tennispark/Brasserie - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Ontwerp een fris maar authentiek logo en huisstijl voor een Tennispark/Brasserie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: lennartreijndorp
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 125.00
  • Datum start : 22-03-2015 18:50
  • Datum einde : 22-04-2015 18:49
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo en huisstijl voor een Brasserie. Het logo en de huisstijl moeten fris maar authentiek zijn. De huisstijl zal vooral terugkomen op visitekaartjes en eventueel een website. Het tennispark is opgericht in 1927 en beschikt over de oudste binnenhal van Nederland. Daarnaast zal de huidige horecagelegenheid tot Brasserie worden omgevormd.

Bedrijfsomschrijving:

Het Tennispark Marlot is in 1927 opgericht en beschikt over de oudste binnenhal van Nederland en nog eens 13 buitenbanen. Onlangs hebben wij de horecagelegenheid die op het park aanwezig is overgenomen en zal deze worden omgebouwd tot Brasserie/lunchroom. Het park bevind zich in een mooie bosrijke omgeving en staat geregistreerd als Rijksmonument.

Doelgroep:

De doelgroep die we proberen te bereiken zijn uiteraard tennissers. Maar met de brasserie hopen we ook mensen van buitenaf aan te trekken. Hierbij kan primair gedacht worden aan mensen tussen de 18 en 65 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo moet fris en eigentijds zijn maar toch de authenticiteit en geschiedenis van het tennispark omhelzen. In het logo moet de tekst Brasserie Marlot verwerkt zijn.

Social Network