ClickCease Out of the box logo + huisstijl voor beginnende zzp'er; bedrijfsnaam Zeven Procent - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Out of the box logo + huisstijl voor beginnende zzp'er; bedrijfsnaam Zeven Procent

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ZevenProcent
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 175.00
  • Datum start : 26-11-2015 13:01
  • Datum einde : 10-12-2015 12:59
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf, png
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Beste creatieveling,

Zeven Procent is de bedrijfsnaam van mijn nieuwe bedrijf, onlangs begonnen en op zoek naar een logo + huisstijl (visitekaartjes & briefpapier / envelop) en ik help mensen beter communiceren zodat ze met minder moeite meer resultaat halen uit hun gesprekken.

Woorden zijn slechts 7% van onze communicatie. Aan de hand van mijn ervaringen aan de telefoon (14 jaar sales) en in chat (3.5 jaar online hulpverlening) leer ik mensen wat het belang is van woorden, zowel in luisteren als in spreken.

Op dit moment gebruik ik het bijgevoegde visitekaartje, vooral omdat ik het idee van een contactboom wel mooi vind. (al zijn niet alle symbooltjes van toepassing) Daarnaast vind ik de combinatie oranje/grijs mooi. (is een standaard logo dingetje van volgens mij drukwerkdeals waar ik het kaartje besteld heb)

Ik wil graag een sprankelend, out-of-the-box en herkenbaar logo (dat gevoel had ik bij de contactboom, dat het er uitspringt) Voor een afgeleide van wat ik nu gebruik, de contactboom, sta ik zeer zeker open. Maar het mag ook iets compleet anders zijn!

Je kunt altijd op mijn website www.zevenprocent.eu kijken (is op dit moment een beetje langzaam, dus 1e pagina duurt helaas even) voor wat meer informatie over mijn soort dienstverlening.

Bedrijfsomschrijving:

Ik help mensen beter communiceren door middel van training, coachen en advies.
Met een gecombineerde ervaring van sales en hulpverlening heb ik een wat ‘bijzondere kijk' op communiceren
Mijn kernkwaliteiten zijn betrokken, pragmatisch, humorvol, enthousiast en ik maak mensen nieuwsgierig.

Doelgroep:

Mijn doelgroep zijn voornamelijk managers van midden-grote en grote organisaties, zowel profit als non-profit.
Leeftijd tussen de 30-50 en bewust van het belang van luisteren en communiceren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geef de voorkeur aan de kleur combinatie - oranje / grijs (in presentaties en op mijn website gebruik ik oranje #BD5532 en grijs #373B44)

Social Network