ClickCease Bedrijfsnaam voor betrokken adviesbureau - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Bedrijfsnaam voor betrokken adviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: lindavonhof
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 12-11-2010 21:09
  • Datum einde : 26-11-2010 21:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 65
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil een bedrijfsnaam die meteen duidelijk maakt dat het advies betreft ogv maatschappelijk betrokken ondernemen. Het mag engels of nederlands zijn. Als het engels is moet het eenvoudig te spellen zijn. Het moet een naam zijn die zakelijk is maar wel warmte uitstraalt. Mooie bestaande naam is bv Good Company. De naam moet niet lijken op de concurrenten (Social Engagement Consultancy, Community partnership consultancy (CPC), Het Nutbedrijf, Zinnige Zaken, Winst & Waarden). De domeinnaam met extensie .nl moet nog beschikbaar zijn.

Woorden om op te associeren: people, social, sociaal ondernemen, responsible, community, hoofd en hart, ziel,share, collective, win-win, gemene deler, verbinden

Bedrijfsomschrijving:

Het is mijn ambitie om de welvaart in de wereld een stukje beter te verdelen. Ik wil bedrijven adviseren om een visie en ambitie op Maatschappelijk Betrokken Ondernemen te formuleren. Deze visie wordt omgezet in een maatwerk programma.

Maatschappelijke Betrokken Ondernemen (MBO) is het deel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) dat zich richt op maatschappelijke aspecten buiten de eigen bedrijfsprocessen, vaak gericht op mensen. Het betreft bedrijven die tijd, geld of middelen investeren in groepen in de samenleving die niet tot hun directe stakeholders behoren. MVO en MBO zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: betrokkenheid maakt verantwoordelijk en verantwoordelijkheid eist betrokkenheid.

Mijn uitgangspunt is dat de MBO activiteit(en) een win-win situatie op moet leveren voor alle betrokken partijen: het bedrijf en haar werknemers en de maatschappelijke organisatie en de samenleving.

Doelgroep:

Bedrijven met meer dan 250 medewerkers

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Paars is mijn favoriete kleur (mix van rood en blauw, rood=sociaal blauw=zakelijk). paars is ook kleur van 6e chakra (3e oog), dat vind ik ook een mooi idee

Social Network