ClickCease Ontwerpen van Gerrit Jan Pijffers - Frisse catchy naam en logo voor de verhuur van vakantiehuizen in Belgie en Frankrijk

Frisse catchy naam en logo voor de verhuur van vakantiehuizen in Belgie en Frankrijk

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: vanessa_aclvb
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 379.00
  • Datum start : 22-01-2021 17:20
  • Datum einde : 01-02-2021 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 237
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zijn op zoek naar jonge, frisse, catchy en moderne naam voor de verhuur van vakantiehuizen aan de Belgische kust en de Côte d'Azur, die zowel in het Nederlands als in het Frans toegankelijk is. Graag zouden we de naam in de branding ondersteunen door een letterlogo, afbeeldingslogo en/of beeldmerk.

Welk doel hebben we voor ogen?
Momenteel kan de duidelijk link met de vakbond een schrikeffect hebben op mogelijke huurders. We willen er met deze nieuwe naam en branding voor zorgen dat ons verhuuraanbod aantrekkelijker wordt en bij een groter publiek bekend wordt, waardoor we op termijn de bezetting kunnen verhogen, zowel voor niet-leden als leden.

Welk gevoel willen we onze huurders bezorgen?
Zorgeloze vakantie, ontspanning, relaxen, uitrusten, bewegen, samenzijn

Kernwoorden van de vakantieverblijven: familie/thuisgevoel, rust, comfort, ruimte, hedendaags, betaalbaar, veilig
Kernwoorden van de omgeving: toplocaties, bruisende badsteden, dicht bij de natuur/strand/zee/centrum, gezellig

Bedrijfsomschrijving:

Wie zijn we?
De Liberale Vakbond verhuurt in het kader van sociaal toerisme vakantieappartementen, en dit zowel aan leden als niet-leden. Momenteel zijn we binnen dit project de vakantiehuizen aan het uitrusten met digitale sloten, zal er een modern reservatiesysteem aan gekoppeld worden en willen we dan ook de verhuur wat boosten door onder andere nieuwe huisstijl en website. Onze huidige website kan je bekijken via vakantiehuizen.aclvb.be. De nieuwe naam mag op zichzelf bestaan, dus eigenlijk als apart 'merk'. De link naar de vakbond moet hier dus niet uit blijken. De volledige branding zal in de toekomst vanuit deze nieuwe naam gebeuren (website, mail, social media, …)

Wat hebben we in het verhuuraanbod?
Het totale aanbod bestaat uit een 150-tal appartementen voor 4, 6 of 8 personen. Deze zijn gelegen in populaire badsteden aan de Belgische kust en aan de Côte d'Azur. Al deze appartementen zijn uitgerust van keuken met huisraad, leefruimte, badkamer, slaapkamer(s) en terras/balkon. De meeste zijn ook voorzien van een parkeerplaats.
In 2021 worden alle appartementen in België voorzien van digitale sloten, wat zorgt voor een contactloze toegang.

Doelgroep:

B2C
In hoofdzaak bestaat onze doelgroep uit de leden van de ACLVB (liberale vakbond), nl. iedere volwassen persoon die een vakantieverblijf aan de Belgische kust of in het Zuiden van Frankrijk wil boeken tegen een voordelig sociaal tarief. Dit zijn zowel mannen als vrouwen zijn, alleenstaand of in een gezin, ongeacht hun beroepssituatie.
Daarnaast kunnen ook niet-leden een vakantieverblijf boeken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wat verwachten we?
Een naam, eventueel verwerkt in het logo
Logo in vectoren, aangeleverd in .ai
Overdracht van intellectuele eigendom

Domeinnaam .be moet zeker beschikbaar zijn, .nl, .com en .fr zijn mooie extra's

Gerrit Jan Pijffers
  • Bedrijfsnaam # 1159718 voor Frisse  catchy naam en logo voor de verhuur van vakantiehuizen in Belgie en Frankrijk wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam # 1159717 voor Frisse  catchy naam en logo voor de verhuur van vakantiehuizen in Belgie en Frankrijk wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network