ClickCease Naam voor een webshop in zelf online te ontwerpen servies - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Naam voor een webshop in zelf online te ontwerpen servies

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Geeske Burema
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 75.00
  • Datum start : 09-11-2010 13:58
  • Datum einde : 07-12-2010 13:58
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 60
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

• Naam moet de lading dekken van het zelf kunnen kiezen uit designs/designen van een product (productaanbod is servies)
• Naam is maar op een manier te spellen, geen liggende streepjes
• Fris, eigentijds
• Een knipoog mag, niet te ver gezocht
• Naam is zowel kvk als .nl beschikbaar
• Naam is ook geschikt voor expansie (Belgie/Duitsland)

• Géén fantasienaam
• Géén te algemene naam (saaie naam)
• Géén mix van talen
• Naam moet afstand nemen van het ‘plak-een-foto-op-je-mok-gevoel’

Zelf hadden wij de bedrijfsnaam 'The Plate Factory' bedacht, maar niet iedereen reageerde hier positief op; kort gezegd vond men de naam te beperkt, te industrieel, te zakelijk klinken.? Op de bedachte ondertitel – Happiness being served - kregen wij wel veel positieve berichten. Afhankelijk van de naam kan deze ondertitel behouden worden.

Bedrijfsomschrijving:

Voor elk moment en voor ieder persoon heeft deze webshop een passend design dat desgewenst gepersonaliseerd kan worden. Ontwerp je liever helemaal zelf, dan kan dat ook! De producten die aangeboden worden zijn: borden (grootste item), bekers, bakjes, schalen, potten enzovoorts in verschillende materialen (melamine, aardewerk, porselein);

Ik heb een voorliefde voor alles wat met personalisatie te maken heeft en een grote interesse in de toepassingsmogelijkheden van nieuwe technologien. Gedreven, service-gericht, professioneel, van deze tijd, dat ben ik;

Brand values:
• Ambitie
• Inspiratie
• Professionaliteit
• Betrouwbaarheid
• Klantgerichtheid
• Happiness;

Brand promise
• Het dagelijkse leven net even wat leuker en eenvoudiger maken;

USP’s
• Zelf een ontwerp kunnen kiezen of maken (ipv een kleine selectie vooraf bepaalde designs waar je alleen een naam en een logo aan kan toevoegen)
• Mogelijkheid tot personaliseren
• Vrolijk en uniek
• Alledaagse gebruik van de producten




Doelgroep:

• Particuliere markt
• Zakelijke markt

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik hoor graag kleurensuggesties passend bij de naam. Op termijn zullen verschillende reeksen te designen ontwerpen uitgezet worden via deze site.

Social Network