ClickCease Nieuwe media cursussen & workshops voor frisse ambtenaren. - Bedrijfsnaam - Brandsupply

Nieuwe media cursussen & workshops voor frisse ambtenaren.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: EdoP
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 17-02-2011 23:02
  • Datum einde : 27-02-2011 22:59
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 151
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De bedrijfsnaam moet goed passen bij wat we willen uitstralen. Graag niet te sterk naar termen te verwijzen die op hun retour zijn en rekening mee houden dat de inhoud van cursussen kan verschuiven na verloop van tijd. Dus niet: social media, 2.0, Tumblr, flickr, twittr-achtige namen. Verwijzingen naar internet / tech kan wel weer, maar kan wel wat te corny worden. Engelstalig kan goed passen maar Nederlandstalig mag ook. Korte pakkende naam heeft de voorkeur, mag eventueel een fantasienaam zijn. Het zou mooi zijn als de naam goed blijft hangen door een subtiele kwinkslag.
Bedrijfsnaam moet voldoende uniek zijn (niet geregistreerd bij de kvk, .nl domeinnaam moet vrij zijn op SIDN.nl, twitter handle moet vrij zijn (naam_nl mag ook nog wel), .com domeinnaam mag niet te veel op ons bedrijf lijken)
Positieve voorbeelden:
Blue Circle (met als logo een rood vierkantje, geniaal). http://www.bluecircle.tv/ http://www.weshootbottles.com/ (leuke naam met een knipoog).

Bedrijfsomschrijving:

Wij, de twee oprichters, zijn beide werkzaam bij de overheid. We willen naast ons werk graag cursussen en workshops aanbieden aan professionals bij de overheid, omdat we ervan overtuigd zijn dat dit de overheid een stuk effectiever kan maken. En verder doen we het vooral omdat we het een leuke uitdaging vinden.
Wat we willen uitstralen is dat we goed op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen, maar niet met alle winden meewaaien. We willen een autoriteit zijn, maar het hoeft niet altijd al te serieus.
De uitstraling die bij ons en ons idee past is:
· Zakelijk maar fris. Soms met een knipoog.
· Goed benaderbaar (we willen niet overkomen als nieuwe media snobs).
· Positief.
· Innovatief maar niet overstated.

Doelgroep:

Professionals in de Nederlandse overheid met enige interesse in social media en internet trends. Maar ook: social media koplopers die ons aan die doelgroep aan willen raden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network