ClickCease Ontwerpen van Milena Ch - Targeted Cancer Therapy Side Effects Controlled

Targeted Cancer Therapy Side Effects Controlled

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Target
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 359.00
  • Datum start : 15-02-2014 23:55
  • Datum einde : 25-02-2014 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 73
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik heb een stichting - TARGET-RCI (Research, Consultancy, Innovation) en een eigen bedrijf (Target Boers-Doets Research & Consultancy), maar wij gaan een nieuwe fase in. Ik zoek een pakkendere naam. Ik verricht onderzoek, geef presentaties/workshops en ontwikkel schriftelijke informatie. Dit alles op het gebied van huid en slijmvliesreacties bij de doelgerichte kankertherapieën (in het Engels targeted therapy). De huid en slijmvliesreacties zijn mijn speerpunten waarvoor ik internationaal erkend ben als expert, maar ik behandel ook de andere bijwerkingen. Veel mensen vinden het lastig om de bijwerkingen te behandelen, maar als je de basisprincipes kent, zijn de meeste bijwerkingen vrij makkelijk onder controle te krijgen. Heel belangrijk, want veel patiënten stoppen nu met de behandeling vanwege deze bijwerkingen. Ik breng daar verandering in. De stichting richt zich op de patiënten en hun naasten en mijn bedrijf op de hulpverleners (artsen/verpleegkundigen)

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Milena Ch
  • Bedrijfsnaam # 304764 voor Targeted Cancer Therapy Side Effects Controlled wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Milena Ch:

      Orange is an energetic color and symbolizes success(therapy success), encouragement (to handle the side effects), and stimulation (to continue therapy).

    2. Target zegt :

      I understand your explantion - but I assume most persons don't know that

    3. Milena Ch zegt

      Thank you for your comment. I think you can through your presentation and marketing to approach people about what it is, and why orange. I think it can be a very good presentation to present the name of the project and can be made flyers and other materials necessary for the promotion and people will understand what it is about. You can make a billboard with an orange background and write:
      What do you know about orange?
      To encourage people to think, to reflect on your billboard and to wonder what was going on.
      At the bottom of the billboard can write your web site where people can see what it is, also older people who do not use computers, you can do an action in present name and what you do, share flyers that will explain what it is about .

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network