Verzin een frisse bedrijfsnaam voor een inspirerend bureau dat ondernemingen helpt in hun kracht te staan

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Oostenwind
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 30-08-2013 14:20
  • Datum einde : 16-09-2013 14:15
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 177
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zoeken een frisse en speelse naam voor een bedrijf dat als doelstelling heeft de ondernemingsgeest in bedrijven aan te wakkeren. De naam moet onze overtuiging weerspiegelen, dat elke organisatie succesvol kan zijn, door zich weer bewust te zijn van zijn drijfveren. Van de drijfveren die het deelt met haar klanten. Dat is de basis voor succes. Of zoals wij zeggen succes is where the heart is. Doen waar je achter staat.
Wij kenmerken ons door de volgende waarden:
• Nieuwsgierig; oprechte interesse naar hoe het werkt
• Doortastend; daadkrachtig, resultaatgericht, praktisch
• Humor; zelfspot, relativeren
• Positief; optimistisch, enthousiast, energiek
• Verrassend; open, ander perspectief, conventies doorbreken

De naam moet houvast bieden om meerdere productcategorieen onder te brengen en makkelijk te vertalen zijn in graphics, animaties en icons.

Bedrijfsomschrijving:

Ons bedrijf richt zich van begin tot eind op de toepassing van de gedeelde drijfveren, vakovertuigingen in de hele organisatie. Van het benoemen, terugvinden/afstoffen ervan tot aan de vertaling daarvan naar alle afdelingen, processen en activiteiten. Dat doen wij op een vriendelijke, toegankelijke manier samen met onze klanten.
Welke eisen stellen we dan aan ons werk ?
• Alles wat we opleveren moet herkenbaar zijn voor de medewerkers van onze klanten.
• Alles moet reproduceerbaar zijn; iedereen moet het snappen, begrijpen, to the point
• Inspirerend, aanzetten tot actie en anders werken.

Doelgroep:

Onze doelgroep zijn ondernemers en ondernemende organisaties in de non-profit hoek. Grootte tot circa 1000 man personeel. We denken aan de zorgsector, onderwijs, consultancy, zakelijke dienstverlening.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We hebben de volgende namen al bedacht maar die bleken al bezet of toch de lading niet te dekken: spring, van nature, lente, vruchtentuin (onze namen zijn Tuin en Vrugt) pomarium, oostenwind/zuidenwind.

Ter illustratie zie bijgevoegd bestand.

Social Network