ClickCease Bedrijfsnaam & logo (& huisstijl) gevraagd voor zorgorganisatie die tandprotethische zorg bij ouderen/zorginstellingen op locatie verzorgd. - bedrijfsnaam & logo - Brandsupply

Bedrijfsnaam & logo (& huisstijl) gevraagd voor zorgorganisatie die tandprotethische zorg bij ouderen/zorginstellingen op locatie verzorgd.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: dennisdaems
  • Categorie: bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 375.00
  • Datum start : 21-12-2010 22:31
  • Datum einde : 10-01-2011 22:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,Vector
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 38
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij hebben behoefte aan drie zaken:
1. Een bedrijfsnaam. Deze dient vertrouwen, warmte, vernieuwing, zorg (op locatie), kwaliteit, gemak en professionaliteit uit te stralen. Dit geldt tevens voor de gebruikte kleuren en het bijbehorende logo wat begrijpelijk dient te zijn voor ouderen en professioneel voor gebruik in directiekamers.
2. Een bijpassend en ondersteunend, onderscheidend logo.
3. De daarbij horende huisstijl (op basis van het logo).

Bedrijfsomschrijving:

Mijn broer (tandprotheticus) en ik (bedrijfskundige) hebben een zorg-oplossing bedacht voor ouderen en bewoners van zorginstellingen die tandprothetische zorg nodig hebben maar moeilijk de deur uit kunnen (bijv. omdat begeleiding van familie of verplegend personeel noodzakelijk is).

Het geleverde product is de volledige tandprotheses (kunstgebitten in de volksmond), gedeeltelijke tandprotheses, reparaties van kunstgebitten, klikgebitten e.d. De dienst is daarbij dat patiënten (ouderen) op locatie worden geholpen.

Daarbij worden alle moderne middelen ingezet om de zorg zo efficiënt en effectief mogelijk bij de doelgroep te realiseren. Kern van de oplossing is dat ouderen in hun eigen leefomgeving worden behandeld (vaak 4 tot 6 behandelingen). Daarbij gaan we uit van de ‘beste willen zijn’ in de zorg en service die we leveren. Topmaterialen, garanties en duurzame relaties met onze patienten.

Verder gaan we in de eerste helft van 2011 van start op een kleinschalige wijze om ons concept te verfijnen om vervolgens uit te breiden/door te groeien tot een organisatie met verschillende regiokringen van tandprothetische zorg in Nederland waarbij we ouderen (en zorginstellingen) ontzorgen. Daarbij vormen we een flexibele en slimme organisatie die breekt met de traditionele vorm van tandprothetische zorg en aandacht.

Doelgroep:

Er zijn drie doelgroepen die wij willen overtuigen van onze oplossing:
1. Ouderen wonende in een zorginstelling. leeftijd meestal >60jr
2. Directie van zorginstellingen. leeftijd tussen 30 – 60jr
3. Zelfstandig wonende ouderen. leeftijd >55jr

Met directie van zorginstellingen sluiten wij partnerships waarbij wij in hun instelling zorg realiseren. Deze directie doelgroep is essentieel voor het slagen van onze oplosssing. Hun winst zit in het feit dat er geen lang beslag op verzorgend personeel wordt gelegd, geen vervoerskosten en een aanvullende service naar ouderen is.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De gebruikte kleuren en vormen dienen te ondersteunen in de omschrijving van de behoefte (vertrouwen, warmte, vernieuwing, zorg, kwaliteit, gemakt en professionaliteit). En dient zowel directieleden als voor ouderen aan te spreken.

Social Network