NAAM en LOGO voor advieskantoor, analyseren bedrijfsrisico's

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Arno
  • Categorie: bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 03-11-2011 13:11
  • Datum einde : 11-11-2011 13:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De naam wordt "Dé Risicoregisseur" . Nu nog een SUBtitel, toevoeging die verwijst naar verzekeren. Bijvoorbeeld: "regie over uw verzekerignsrisico's". Daarnaast zou ik graag willen beschikken over bijpassende huisstijl, logo dat zekerheid, vertrouwen, objectiviteit, ontzorgen/gemak, kracht uitstralen. In modern jasje. Ik adviseer immers totaal andere dan de gebruikelijke verzekeringsadviseurs. Ik verkoop niets en sta naast hem/haar. Ik wijs wel de weg want die ken ik en heb overal contacten. .

Bedrijfsomschrijving:

Ben een ervaren (32 jaar advieswerk) verzekeringsspecialist en richt me uitsluitend op bedrijven, vooral op MKB/MKB Plus ondernemingen.Ga nieuw starten. Ik werk niet traditioneel door tegenover de ondernemer plaats te nemen en mijn advies en product te verkopen, maar ga naast de ondernemer plaatsnemen en hem/haar ECHT OBJECTIEF van advies dienen, NIET OP PROVISIEBASIS maar op uren/fee tarief. Zo kan ik na een analyse van de bedrijfsstructuur en risico's van de onderneming (aansprakelijkheid, brand, inbraak, water, aanrijding, verzuim personeel, debiteurenrisico, compagnonsrisico bij overlijden etc. etc.) beoordelen welke partijen het best een voorstel kunnen vervaardigen op mijn aanwijzingen. Een tender wordt uitgeschreven. Zo kan ik bijv. voor datgene wat de ondernemer belangrijk acht om te verzekeren direct writers als Centraal Beheer, TVM, Bovemij erbij betrekken, maar ook de banken of de verzekeringsmakelaar. Dat betekent optimaliseren van het pakket qua dekking en zekerheid zonder zorgen, tegen de beste prijs welke in de markt te verkrijgen is. Voordeel en gemak, de ondernemer kan bovendien doorgaan met zijn eigen bedrijf, inkoop, verkoop, personeel en marketing/reclame, want ik sta immers objectief en deskundig aan zijn/haar zijde.

Doelgroep:

MKB / MKB Plus / Industrieel.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Frisse moderne kleuren die vertrouwen uitstralen maar niet oudbollig zijn.
Geen roze, geel en flauwe kleuren. Krachtig en duidelijk. Kijk maar.

Social Network