Flyer voor sollicitatietraining voor bedrijven

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: UWork
  • Categorie: Flyer
  • Totaal budget: € 159.00
  • Datum start : 11-03-2014 11:02
  • Datum einde : 25-03-2014 10:58
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 11
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een flyer voor een sollicitatietraining voor bedrijven. Deze flyer ontvangt de organisatie die vanwege bijvoorbeeld een reorganisatie zijn medewerkers een sollicitatietraining aan wil bieden.
Het moet de bedrijven dus aanspreken, het mag een frisse, vernieuwde uitstraling hebben. Het gaat immers om een nieuwe start voor medewerkers op de arbeidsmarkt.

Bedrijfsomschrijving:

Solliciteren en presenteren
Solliciteren is in feite niets anders dan jezelf presenteren op de arbeidsmarkt. Jij moet jou zelf kunnen verkopen, dit doe jij bijvoorbeeld ook in jouw sollicitatiebrief. Elke werkgever op de arbeidsmarkt is op zoek naar personeel. Jij moet hem ervan kunnen overtuigen dat jij de geschikte persoon bent voor de vacature. Dat jij diegene bent die hem helpt het probleem van de nog niet ingevulde functie op te lossen. Jij kunt het realiseren door jou goed voor te bereiden, jou zelf te onderscheiden, en vooral door ontspannen en met overtuiging een sollicitatieprocedure in te stappen.

Vergeet niet: de eerste indruk die u maakt is van groot belang, zeker bij solliciteren. Op het moment dat u de hand van uw gesprekspartner schudt, heeft deze zijn oordeel al klaar. Is het een positief oordeel, dan hoeft u dat in het gesprek 'alleen maar' vast te houden. Zo niet, dan moet u extra hard werken om het in uw voordeel te veranderen.

Doelgroep:

Doelgroep: mensen die op zoek zijn naar een nieuwe baan. Mensen die willen leren hoe je succesvol een cv en motivatiebrief opstelt. Mensen die door middel van een goed gesprek en de juiste presentatie goed voor de dag willen komen bij een sollicitatiegesprek.
Resultaat: aan het eind van de training heeft elke deelnemer inzicht in de do’s en don’ts van succesvol en effectief solliciteren. De criteria liggen vast in een checklist. De checklist fungeert als handleiding voor ieder persoon die goed voorbereid aan een sollicitatie begint. Ten slotte krijgen deelnemers bij de training een hand-out die na de training als naslagwerk gebruikt kan worden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network