Ontwerp een triggerend A6-flyer (dubbelzijdig) voor reisbureau LAS | Latijns Amerika Specialist op de 50+ beurs.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: monster
  • Categorie: Flyer
  • Totaal budget: € 149.00
  • Datum start : 16-08-2013 16:58
  • Datum einde : 29-08-2013 16:56
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 23
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Op de beurs staan we met 2 mooie reisadviseuses en hebben we al
- A4-flyers met reisvoorstellen per land
- Visitekaartjes met contactgegevens

Nu wil ik aanvullend nog een A6-flyer maken waarmee:
- we mensen stimuleren ons te ‘liken’ op Facebook.
- Het moet er mooi uitzien (zin om op reis te gaan),
- de kwaliteit van LAS uitstralen (foto of uitsnede van de 2 beursdames?)

Ons reisbureau (LAS) voor reizen naar Zuid- en Midden Amerika gaat vanaf 1 september haar FB-site goed aanpakken met leuke content. Midden september staan we op een grote 50+-beurs. We willen bezoekers een triggerend flyer meegeven, om ze te stimuleren thuis onze FB-pagina te ‘liken’ en zo op de hoogte te blijven van onze speciale tips en reviews.

Bedrijfsomschrijving:

LAS is specialist in rondreizen in Midden en Zuid Amerika (www.las.nl)

Doelgroep:

In dit geval de vitale 50+-ers die graag reizzen, net wat meer te besteden hebben en dit niet allemaal zelf willen regelen. Het moet allemaal goed geregeld zijn.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De voorkant moet minimaal bevatten:
- LAS-logo, telefoonnummer (+31 20 60 65 030) en URL (www.LAS.nl)
- Tekst: “Zelf samen te stellen reizen naar Midden en Zuid Amerika”
- Facebook Vind ik Leuk button (stijlvoorkeur voorbeeld bijgevoegd)
- De Facebook-URL “www.facebook.com/LatijnsAmerikaSpecialist
- De tekst: “Door LAS | Latijns Amerika Specialist op Facebook te volgen, krijg je onverwachte tips, de LAS Top 100 van meest bijzondere plekjes in Midden- en Zuid-Amerika en vind je beoordelingen van mensen die met LAS naar Latijns Amerika zijn geweest.”
- Wellicht mooie foto’s of delen daarvan met reisuitstraling (Rio, Argentinië of Macchu Picchu, Toekan etc etc.). Ik heb een paar voorbeeld-beelden toegevoegd.
- Zo’n soort ‘TOP-SECRET’ stempel, maar dan niet met ‘TOP SECRET, maar met ‘UNIEK’ en/of ‘WIL JE NIET MISSEN
- Misschien ook (Uitsnedes van de) 2 mooie dames op de beurs (bijgevoegd)
De achterkant moet minimaal bevatten:
- De tekst: “Je trekt vaak maar enkele weken uit voor je verre reis. Sommige landen, zoals Argentinië, Brazilië en Peru zijn heel groot, de mogelijkheden bijna onbeperkt, maar je tijd niet.

Je kunt elke rondreis van LAS aanpassen zoals jij dat wilt. Je kunt:

- de reis samenvoegen met een andere rondreis
- je kunt bepaalde onderdelen weglaten of juist toevoegen
- je kunt de reis inkorten of verlengen
- je kunt de volgorde van het reisprogramma veranderen

Van tevoren stel je zo samen met LAS de reis samen. LAS vertaalt jouw wensen, geeft hierbij het allerbeste advies, een slimme route, fijne accommodaties en top-excursies.

LAS zorgt dat élke dag van je reis telt!”
- De tekstlogo’s van www.rondreis-argentinie.nl, www.rondreis-brazilie.com, www.rondreis-peru.nl en www.rondreis-costarica.nl
- LAS-logo, telefoonnummer (+31 20 60 65 030) en URL (www.LAS.nl)
- SGR-logo
- Tekst: “Zelf samen te stellen reizen naar Midden en Zuid Amerika”
- Wellicht mooie foto’s of delen daarvan met reisuitstraling (Rio, Argentinië of Macchu Picchu, Toekan, strand, jungle etc etc.)

Algemene uitstraling:
- Meer als de sites www.rondreis-argentinie.nl, www.rondreis-brazilie.com, www.rondreis-peru.nl en www.rondreis-costarica.nl dan als www.las.nl
- LAS-logo altijd op achtergrond wit of diap te gebruiken.

Social Network