ClickCease De Singel “actief in de samenleving” - Huisstijl - Brandsupply

De Singel “actief in de samenleving”

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: DeSingel
  • Categorie: Huisstijl
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 14-01-2011 11:14
  • Datum einde : 01-02-2011 11:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 22
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We willen graag een mooi logo en een huisstijl.

Het logo willen we graag gebruiken voor nieuwsbrieven en de website.

De Huisstijl voor briefpapier envelop en visite kaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

De Singel is het gebouw in Edam wat gebruikt wordt voor een palet aan activiteiten.
Achtergrond zijn de kernbegrippen: Sociaal-Cultureel Centrum, Buurthuis, Welzijn. Deze begrippen houden we ook het liefst op de achtergrond. Zeker zullen ze voorkomen in de kleine lettertjes, maar deze stichting wil zich profileren onder de 'merknaam' De Singel Edam.

Doelgroep:

Het palet aan activiteiten dient bewoners/inwoners gemeente Edam-Volendam van zeer jong tot zeer oud. Dit begint met peutermuziek. Verder o.a. zumba, Zipp, kookcursussen, yoga, theater, schilder-, teken, aquarel-cursussen, muziek, toneel, banketbakken, facilitair voor vergaderingen, vaccinaties, lezingen, filmmatinees. de brede school, repetitieruimte voor koor en/of orkest, enz., enz.
Dit alles is een beperkt deel van de mogelijkheden. Voor zover het rooster-technisch te realiseren is, is heel veel mogelijk.
Binnen de langetermijnvisie van De Singel zal met name meer aandacht gaan naar de oudere bezoeker. Wij zoeken een levendig imago wat juist het algemeen actieve leven ondersteunt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network