ClickCease Ontwerpen van Brandbrains - Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET

Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: TECH-to-MARKET
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 27-08-2013 21:18
  • Datum einde : 03-09-2013 21:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 75
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Graag maken we gebruik van jouw expertise voor het maken van een LOGO
- bestaand uit beeld (oneindig teken, zie toelichting) en tekst (TECH-to-MARKET), internationaal toepasbaar.

- gezien de markt (technisch, b2b, zakelijk) gaat voorkeur uit naar blauwtinten (ivm print bij voorkeur 1 blauwe steunkleur en wit/zwart). Zichtbaar op zowel donkere als witte achtergrond (eventueel een versie met wisselend wit of zwarte kleur + steunkleur).

- breed toepasbaar (business cards, PPT, advertenties, billboard, website).

- de organisatienaam is TECH-to-MARKET. We hebben er bewust voor gekozen om hier geen T2M van te maken. De industrie is namelijk behoudend en volledige naam spreekt voor zich.

- we hebben een beeldelement in gedachten dat goed onze visie weergeeft. Dit teken wordt in het technische vak gebruikt om oneindigheid weer te geven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oneindigheid.

Dit teken zou een schakel kunnen vormen tussen 'Tech' en 'Market'. Onze visie is er op gebaseerd dat techniek en markt een continue wisselwerking hebben op elkaar en het van belang is om deze twee werelden samen te brengen. En daar zijn wij in gespecialiseerd. Daarnaast is het een mooi teken om onze basis van samenwerking uit te leggen. Wij komen niet 1-malig binnen bij een bedrijf maar functioneren vaak als een lange termijn partner die naar behoefte inzetbaar is.

- kernwoorden: modern, zakelijk, techniek, internationaal, praktisch

- uit te leveren format: EPS, jpg, zw en kleur, omschrijving gekozen lettertype.






Bedrijfsomschrijving:

Wie zijn wij:
- 2 freelance marketing en communicatie experts (33/35 jaar jong, universitair geschoold, internationale werkervaring, dol op ons vak, gedreven om verandering bij klant te realiseren) omringd door een netwerk van uitvoerende experts (fotograven, naming experts, dtp-ers, web bouwers etc).
- gespecialiseerd in het internationaal vermarkten van technische producten in business-to-business omgeving
- op basis van >20 jaar ervaring ondersteunen wij klanten (start ups tot multinationals) op interim- en project basis
- Voorbeelden van klanten: Philips, Omron, Technische Universiteit Eindhoven, Rockpanel, Brainport bedrijven Eindhoven
- werkzaamheden: marketing, productontwikkeling, communicatie, pr, van strategisch tot uitvoerende aard.

Doelgroep:

Voorbeelden van klanten: Philips, Omron, Technische Universiteit Eindhoven, Rockpanel, Brainport bedrijven Eindhoven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur blauw, evt. in combinatie met zwart/wit.

Voorbeelden uit technische b2b:

Te druk:
http://www.ebocube.com

Inhoudelijk goed, moderne uitstraling:
http://www.b2bcommunications.com (tekstwolkje betekent conversatie)
http://www.eloqua.com (ook gebruik van oneindig teken in letters)
http://www.hubspot.com (networking)

Te algemeen:
http://www.centagon.com

Te ouderwets:
http://www.consultek2.com
http://www.pyramidion.be

Brandbrains
  • Logo # 243212 voor Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 243211 voor Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Brandbrains:

      Een nieuw voorstel, waarbij het logo een woordmerk is.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 242391 voor Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Brandbrains:

      Feedback zeer welkom!

    2. TECH-to-MARKET zegt :

      Dag Brandbrains, hartelijk dank voor je inzendingen! Eerste indruk: mooi! Toen zijn we gaan kijken waarom mooi en wat er anders zou kunnen. We vinden het tweede design mooi / bijzonder maar qua leesbaarheid wellicht niet ideaal. Het eerste design spreekt aan qua elementen: mooie infinity circles, mooi lettertype. We vinden het hiervan alleen jammer dat de tekst en beeld niet geintegreerd zijn. Zie je hiervoor een mogelijkheid of zou dat te druk worden? Dank, Patricia, Niels

    3. Brandbrains zegt

      Kunnen jullie 'tekst en beeld niet geintegreerd zijn' preciezer omschrijven?

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 242390 voor Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 242389 voor Bedrijfslogo ontwerp TECH-to-MARKET wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network