ClickCease Ontwerpen van g-linq - Blømtub & Blømpot

Blømtub & Blømpot

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: cocange
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 08-03-2010 15:29
  • Datum einde : 22-03-2010 15:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 80
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Trendy en vrolijk zijn dan ook de kernwoorden voor het nieuwe logo van Blømtub en Blømpot.

Bedrijfsomschrijving:

Cocange is een bedrijf in outdoor wellness producten.
De polyester Hot Tub uit ons assortiment heeft recentelijk een nieuwe naam gekregen: Blømtub (daarvoor heette het product Aquatub). Samen met zijn kleinere maatjes die als Blømpot door het leven gaan zijn ze op zoek naar een nieuw logo dat bij hen past. De Hot Tub wordt opgewarmd door een houtgestookte spiraal waardoor het water heen stroomt en zo opgwarmd wordt.
Blømtub en Blømpot zijn trendy, geinig, en staan garant voor vele uurtjes ontspanning. Ze sieren de tuin op en je wordt er helemaal vrolijk van.
Trendy en vrolijk zijn dan ook de kernwoorden voor het nieuwe logo.

Doelgroep:

Moderne stellen tussen de 30 - 50 jaar zonder kinderen of met kinderen ouder dan 10 jaar. Houden van fun, lifetsyle en zijn liefhebbers van de sauna. Zien de tuin als verlengstuk van het huis.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

geen voorkeur. Aan de invulling van de designer

g-linq
  • Logo # 1355 voor Blømtub & Blømpot wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer g-linq:

      Hierbij mijn voorstel.
      Ik heb het wat strak en simpel gehouden en ben uitgegaan van de werking. Ik zie nergens anders het verwarmen door middel van het houtvuur terug komen.

    2. mimbee zegt

      Ziet er goed en strak uit

    3. SanderBKSTN zegt

      Nice beeldmerk! Ik ben alleen bang dat de opdrachtgever hier niet naar op zoek is als ik die reacties zo zie.

    4. cocange zegt :

      Het design is inderdaad subliem, En zoals Sander al terecht suggereert zijn wij hier niet naar op zoek. Mijn accossiaties gaan richting farmaci producten en dat verkopen we niet. De druppel zien we in eerste instantie als oliedruppel en als we goed kijken zien we water en vuur.
      Een prachtig design maar niet geschikt voor een funproduct als Blømtub.

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network