ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Desperately seeking: Beeldmerk voor Grand Hotel Opduin

Desperately seeking: Beeldmerk voor Grand Hotel Opduin

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Grand Hotel Opduin
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 08-05-2013 16:34
  • Datum einde : 29-05-2013 16:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 75
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een beeldmerk bij de reeds ontworpen letters van het logo dat past binnen het thema "Hamptons op de wadden", aansluit bij de doelgroep en een relatie heeft met het hotel en de plek.
Het beeldmerk wordt samen met de naam gebruikt, maar dient ook separaat gebruikt te kunnen worden op interieuronderdelen, enveloppen, hotelartikelen, website, etc.

Bedrijfsomschrijving:

Zie www.opduin.nl voor een omschrijving van het hotel.

Visie van Opduin:
Een uitgesproken plek op de Texelse duinen waar mensen genieten van elkaar, van de rust en van de woeste natuur.
Waar alles klopt en ik in de watten word gelegd.
Waar ik de dagelijkse dingen achter me kan laten en tot mezelf kom.
Een stijlvol hotel met mensen die ik echt leer kennen en die passie en bezieling overbrengen.
Ik word verliefd op deze plek.

Thema van Opduin:
Welke sfeer heeft dat...
- Informeel maar stijlvol (Laid-back feel and high-end furnishing)
- Smaakvol Huiskamergevoel (lijkt gezellig-rommelig maar over alles is nagedacht)
- Binnen vloeit over in buiten
- Eten, drinken, slapen in een villa aan zee
- Neerploffen op de bank met een goed boek met je hond aan je voeten
- Buiten uitwaaien en het binnen lekker warm en luxe hebben. Er wordt voor je gezorgd
- Samen leven, samen dingen doen, samen vrij. Onbezorgd
Wat maak ik dan...
- Geen business corner maar wel een gezellige werkkamer.
- Lekker, lokaal, huisgemaakt eten en drinken met een verhaal.
- Meubels met een geschiedenis, vintage. Oud en nieuw combineren.
- Rijke stoffen (met een natuurlijke matte look & feel)
- Natuurlijke materialen en zachte eenvoudige kleuren,
Veel wit geverfd hout.
- Buitenleven (vogels, bloemen, planten, hout, zee, strand) als thema in decoratie.
- Decoratie objecten zijn authentiek, klassiek, natuurlijk.
- Veel kussens en goed gevulde banken.
- Veel daglicht, fris. Shutters voor de ramen.

Imago Opduin (hoe willen we gezien worden):
- Die lekkere Hamptons sfeer!
- Het beste hotel op de Wadden
- Gedegen prijs, maar het is gewoon altijd goed
- Betrouwbaar, zij regelen alles perfect voor je
- Flexibel en meedenkend, geen moeite is te veel
- Hoffelijk, respectvol en betrokken
- Ik kan mezelf blijven en ze weten wie ik ben
- Ze zijn blij dat je er bent, je doet er toe
- Volop faciliteiten
- Aan zee

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De reeds ontworpen naam heeft Pantone kleur 7536.
Het beeldmerk dient dezelfde kleur te hebben.
Zie bijlage voor reeds ontworpen naam en voor reeds afgekeurde beeldmerken.

Budget Media
  • Logo # 215414 voor Desperately seeking: Beeldmerk voor Grand Hotel Opduin wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Op de valreep nog een logo /beeldmerk voor uw hotel, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

      Mvg Mark

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 209924 voor Desperately seeking: Beeldmerk voor Grand Hotel Opduin wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen.

      Mvg Mark

    2. Grand Hotel Opduin zegt :

      Beste Mark,
      Hartelijk dank voor de inzending.
      We begrijpen de sterke verwijzing naar de wadden en de focus op texel, te meer daar dat niet meer expliciet in het logo wordt vermeldt. We missen het onderscheidende van Opduin zelf (zie thema/imago). Het beeldmerk is ook niet "Hamptons" (zie de beeldenbijlage) Het geheel is ook wat rommelig.
      Met frisse waddengroet,
      Opduin

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network