Een urban muziekgroep is op zoek naar een ’fresh’ logo!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: NekbrekerZ
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 06-02-2020 10:12
  • Datum einde : 03-03-2020 01:03
  • Status : Actief
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 60
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

GEEN skeletten geen zombies geen geesten geen duivel, maar iets vrolijks, grappig zonder bloed. TIP : naam van de groep is Nekbrekerz. Met als achterliggende gedachte dat wij zo goed zijn zodra wij ergens verschijnen kijken mensen hun ogen uit. En dit willen wij op een leuke en grappige manier in onze logo verwerken.

NO SKULL OR DEMONS OR DEVILS OR BLOOD JUST SOMETHING FUNNY REFRESHING. NAME OF THE GROUP IS Nekbrekerz. The meaning: we that good when we arrivé everybody looking their eyes out.


Algemene info
Met onze 'toekomstige' logo willen wij graag onze Urban muziekformatie/ groep tot uiting brengen. Het beeldmerk moet bestaan uit een representatief symbool/ mascotte in combinatie met woordmerk.

Imago en boodschap
Onze muziekgroep heet 'NekbrekerZ'. Wij zijn voornamelijk bezig in de Urbanscene, wat verband houdt met hiphop, rap en r&b. Met urban wordt letterlijk straatcultuur bedoeld.
Het verhaal achter de naam is dat wij met onze verschijning, muziek en persoonlijkheden, vele nekken van mensen zullen breken en men hiermee het nakijken geeft. Wij staan voor vernieuwing, vermaak, creativiteit en tijdloosheid. Dit willen wij ook graag uitstralen met onze logo.

Wij denken zelf aan iemand die zijn nek breekt of een nek wat zich omkeert.
Uiteraard willen wij de designer ook speelruimte geven. Wij willen de designers de kans geven om 'andere of nieuwe' verbanden te leggen met NekbrekerZ.

Doelgroep
Onze doelgroep is een mix van leeftijden (vanaf 12 jaar en ouder), meisjes en jongens, mannen en vrouwen, creatief, muziekliefhebbers, met een out of the box mentaliteit en interesse in straatcultuur of cultuur in het algemeen. Zijn mode- en stijlbewust en willen zich op allerlei gebieden onderscheiden.

Doeleinden
Onze logo en eventueel huisstijl moet een opvallende uitstraling hebben. Het moet zich onderscheiden van de vele ontwerpen die reeds in de Urbanscene aanwezig zijn. Het Logo moet een meerwaarde hebben voor onze brand, producten zoals kleding, evenementen, muziek, social media etc., en onze unieke kenmerken vertalen waarmee onze doelgroep zich kan identificeren.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Recente Inzendingen
Social Network