gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: GreenWish
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 03-05-2013 12:07
  • Datum einde : 19-05-2013 12:01
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 49
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo waarmee we de campagne WijNijkerk herkenbaar kunnen communiceren. Het logo gaat gebruikt worden op het platform www.wijnijkerk.nl, en op flyers en posters.

WijNijkerk wil duurzame initiatieven een boost geven. Denk aan landbouw in de stad en buurtmoestuinen, zelf in coöperatief verband energie opwekken, kleinschalige particuliere zorgprojecten, Repair Cafe’s, technische milieu-innovaties tot nieuwe onderwijs- en mobiliteitsconcepten.
Hiervoor zetten we een netwerk op van betrokken burgers, bedrijven, zzp-ers, maatschappelijke organisaties, onderwijs. Mensen met goede ideeën worden uitgenodigd hun idee in te brengen, en kunnen hun initiatief verder brengen in samenwerking met mensen/organisaties die ondersteuning kunnen bieden.

Bedrijfsomschrijving:

Het logo is niet voor een bedrijf, maar voor een campagne. De partijen achter de campagne zijn de gemeente Nijkerk, GreenWish (www.greenwish.nl), METT (mett.nl), plus een kernteam van lokale organisaties en personen.

De belangrijkste communicatiedrager van de campagne is een online platform, dat ook na de campagne (2e helft 2013) online blijft (met als doel: mensen die iets willen oppakken voor de samenleving kunnen elkaar vinden).

Doelgroep:

Iedereen in de regio Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen met een goed idee voor een duurzaam initiatief: inwoners (burgers), ondernemers (MKB en zzp), onderwijs, maatschappelijke organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren kunnen vrij gekozen worden. De kleuren in het logo zullen we terug laten komen in de template van het platform www.wijnijkerk.nl

Het logo moet duurzaamheid uitstralen, en het gevoel dat de mensen in Nijkerk samen aan zet zijn voor een duurzame toekomst.

Titel campagne: WijNijkerk
Ondertitel:Ssamen voor duurzaamheid

Social Network