ClickCease Ontwerpen van BureauKomma - Kassa- en afrekensystemen

Kassa- en afrekensystemen

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: yuluma
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 22-08-2013 15:24
  • Datum einde : 05-09-2013 15:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Posbestellen.nl is op zoek naar een nieuw logo.

Bedrijfsomschrijving:

Posbestellen is een webwinkel met kassa- en afrekensystemen. Men kan er alles kopen van eenvoudige kassa tot touchscreenkassa met rapportage en financiële administratie. Van pinapparaten tot kassarollen. Het bedrijf wil voor de winkel graag een zakelijke doch frisse uitstraling.

Doelgroep:

MKB. Winkels in retail of fashion en Horeca die op zoek zijn naar hardware (advies) over Kassa- en/of afrekensystemen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

BureauKomma
  • Logo # 241452 voor Kassa- en afrekensystemen wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Goedeavond,

      bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.

      Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.

      Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.

      m.v.g. koos

    2. yuluma zegt :

      Hartelijk dank voor je inzending.

    3. yuluma zegt :

      Nette presentatie van het logo. Wel ben ik benieuwd hoe het logo er helemaal op wit uit ziet en helemaal op zwart (eventueel met grid zoals getoond).

    4. BureauKomma zegt

      Goedemiddag bedankt voor uw positieve feedback. ik ga er even mee aan de slag m.v.g. koos

    5. BureauKomma zegt

      Sorry u gaat van 3 sterren naar 1?

    6. yuluma zegt :

      Ja, de klant mailt mij net dat hij het niets vindt. Ik heb voor mijn beurt gesproken en geen juiste inschatting gemaakt van de klant zijn wens.

    7. BureauKomma zegt

      ooh oke, dat maakt niet uit. u werkt dus als tussenpersoon? jammer dat u dan uw klant niet kunt inschatten. kortom. het systeem is al wazig. en op deze manier helemaal. succes verders ./

    8. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network