ClickCease Logo Latent Talent - Logo - Brandsupply

Logo Latent Talent

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Suzanne Kroot
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 12-05-2011 11:05
  • Datum einde : 19-05-2011 11:46
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,EPS
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 59
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo is een eerste aanzet, waarop later een huisstijl gebaseerd zal worden. In een later stadium wordt bepaald of dit ook aan de graphic designer van het logo wordt toebedeeld. Logo wordt in eerste instantie gebruikt voor stationary, website en brochure.

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: Latent Talent
Korte omschrijving dienst:
Een start-up in personeelsvoorziening: werven, bemiddelen en matchen van personeel.
Het gaat hier om kandidaten die uitstromen uit werk, of in een uitkeringssituatie zitten. Sectoren waarin kandidaten geplaatst worden zitten voornamelijk in de ‘handjes’ sfeer: Lassers, stukadoors, timmermannen, productiewerk. Met name zal de dienst zich specifiek richten op grote projecten. Doel is een vast dienstverband bij de werkgever. Latent Talent kan een tijdelijke uitzendconstructie bieden, tot werknemer binnen afgesproken periode klaar is voor dienstverband bij werkgever. Het verschil met een reïntegratie bureau is dat Latent Talent eerst opdrachten werft vanuit een breed werkgeversnetwerk en daar geschikte kandidaten bij zoekt (en dus niet andersom). Het werven van kandidaten geschiedt hoofdzakelijk door het zelf selecteren van kandidaten met een uitkering van het UWV of gemeenten. Indien nodig wordt er een opleiding aangeboden / ingekocht bij een opleider. Kernwaarden van het bedrijf: professioneel, integer, daadkracht, deskundig, klantgericht.

Doelgroep:

Latent Talent heeft te maken met 5 doelgroepen
- UWV en gemeenten: werving kandidaten
- Werkgevers: grote bedrijven, projectontwikkelaars
- Werkzoekende uitkeringsgerechtigden
- Verzekeringsmaatschappijen
1 logo dat alle doelgroepen aanspreekt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Logo moet reproduceerbaar zijn op beeldscherm en print, het mag geen kleurafwijkingen vertonen. Tevens is het een vereiste dat het goed reproduceerbaar is in zwart/wit.
Geen fotografie in logo.
Belangrijk voor logo: professionele uitstraling, no-nonsense
Geen specifieke kleurwens.
Het logo levert een grote bijdrage aan de herkenbaarheid en top-of-mind positie

Er is nog geen definitief besluit genomen over url en bedrijfsnaam, daarom het verzoek om verschillende varianten te ontwerpen.
1. Latent Talent
2. Latent-Talent
3. Latent Talent BV
4. Latent Talent personeelsvoorziening

Social Network