ClickCease Ontwerpen van mireille den Hartog - Logo Longevity

Logo Longevity

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: longevity
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 125.00
  • Datum start : 17-03-2010 20:16
  • Datum einde : 24-03-2010 20:16
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor onze bedrijfsnaam met ondertitel
Bedrijfsnaam: Longevity
Ondertitel: Lifestyle & Wellness

De bedrijfsnaam dient in het ontwerp groter te zijn dan de ondertitel.

Bedrijfsomschrijving:

Longevity is distributeur van professionele huidverbeterende cosmetica merken voor gelaat en lichaam met voedingssupplementen.

Wij zijn actief in de professionele markt van lifestyle, wellness en huidverzorging en willen in de toekomst ook een franchise concept van City SPA's neerzetten.

Wij gaan voor een holistische benadering van huidverzorging waarbij vitaliteit en gezondheid essentieel zijn. De naam Longevity staat dan ook voor 'lang vitaal leven'.

Doelgroep:

In eerste instantie schoonheidsinstituten,wellness centra, sauna's, hotels en fitness centra.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wij zitten zelf te denken aan een strak design waarbij bijvoorbeeld de 'g' wordt uitgelicht.

Bij oplevering dient het logo vrijstaand gebruikt te kunnen worden. Het logo wordt tegen een witte achtergrond gebruikt (geen achtergrond kleur). Wij willen de mogelijkheid hebben om de ondertitel aan te passen.

mireille den Hartog
  • Logo # 1399 voor Logo Longevity wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      Hallo Longevity,

      Strak en fris, kan heel goed op een witte achtergrond, juist daarom ook zwart gebruikt in de naam, dat contrast werkt heel zuiver en fris. De e staat net even de andere kant op om het geheel een beweging en andere uitstraling te geven. De waterfles is bedoelt als eventuele gif-away wanneer jullie de boer op gaan om nieuwe klanten te werven. je zou daar zelf een lijn van kunnen maken en elk jaar terug laten komen. Water is een hot item en kan overal en op elke moment gebruikt worden.

    2. longevity zegt :

      Totaal beeld is heel leuk, goed uitgewerkt. logo staat perfect op waterfles al lijkt het gebruikte lettertype niet scherp maar kartelig.

      Hoewel omgedraaide E leuk is, maakt het de naam nog moeilijker. Nu weten al veel mensen niet hoe ze het uit moeten spreken of waar het voor staat.

      Symbool is leuk maar we hebben niets met een bloem.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network