Logo: mobiel streetfood concept

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Marcus Polman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 10-03-2014 15:59
  • Datum einde : 24-03-2014 15:56
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 60
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel logo voor een mobiele keuken/ 'snackbar' die wordt ingezet op festivals zoals Rollende Keukens etc.

De naam: Vet Lekker.

Pay-off/ ondertitel: 'real streetfood'


Het logo wordt gebruikt: als reclamebord in/voor de mobiele keuken. Door te ontwikkelen op affiches, menukaart, servetten,, bekers naast website, social media etc…

Belangrijk 1: graag logo-ontwerp met en zonder de pay-off geïntegreerd. Hetzelfde logo moet nml bruikbaar zijn met en zonder pay-off.

Hoeft niet perse een beeldlogo te zijn (mag wel). Alleen naam-logo kan ook.

Bedrijfsomschrijving:

Keuken & stijl onderneming is 'Nieuw Ruig'. Denk aan: broodje porc bellly (=buikspek), de ware braadworst, pulled porc, lekkere sticky spare-ribs. A la minute bereid op de houtskoolgrill.

Belangrijk 2: hoewel gerechten op houtskool-bbq worden gemaakt (Big Green Egg) wegblijven bij Amerikaanse clichés met bbq mannen in schort en steakhouse-logo's met vlammen.

Zie ter inspiratie website van een van mijn boeken: http://www.deperfectesteak.nl.

Trefwoorden/ uitstraling logo: stoer, eco-ambachtelijk, ruig, natuurlijke materialen (steigerhout, staal).


Doelgroep:

Bezoekers (food)festivals. Hip, jong, bewust van goed eten. Iedereen van jong tot oud die zich voelt aangesproken door dit soort eten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bijgaand 2 logo's ter inspiratie.

Social Network