ClickCease Logo reisjournalist Eline Van Wynsberghe - Logo - Brandsupply

Logo reisjournalist Eline Van Wynsberghe

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Eline Van Wynsberghe
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 269.00
  • Datum start : 30-01-2020 10:24
  • Datum einde : 02-02-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,gif
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 121
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een sprekend logo die mijn belevende schrijfstijl in beeld brengt. Het belevende moet dan ook terugkomen in mijn logo: door middel van een zwierige toevoeging: vol frisheid, enthousiasme, positiviteit, levenslust en drive: happy! De merknaam is mijn naam, dus die moet ook het accent krijgen in het logo.

Klasse, strak en fris zijn daarbij de kernwoorden. Mensen moeten een sprankel in hun ogen krijgen als ze het logo zien. Frisse, sprankelende kleuren die energie uitstralen. De naam mag ook naast een eventueel symbool, dat past makkelijker op visitekaartjes en briefhoofden en zo.

Bedrijfsomschrijving:

Mijn merknaam is Eline Van Wynsberghe
Ik ben een reisjournaliste, gespecialiseerd in reisreportages
Mijn sterkte als journalist zijn mijn 'belevende' teksten, ik doe mensen goesting krijgen om te reizen. Publiek ervaart de bestemming als het ware. Het belevende moet dan ook terugkomen in mijn logo: door middel van een zwierige toevoeging: vol frisheid, enthousiasme, positiviteit, levenslust en drive: happy!

Klasse, strak en fris zijn daarbij de kernwoorden. Mensen moeten een sprankel in hun ogen krijgen als ze het logo zien. Let wel op dat het niet te licht wordt zoals een reisblog. Teksten zijn belevend, tekstueel sterk en diepgaand. Ook inhoudelijk zijn de teksten dus diepgravend en met gevoel neergepend.


Wie ben ik?
Betrouwbaar, Integer, loyaal, enthousiast, ambitieus en positief in gesteld.

Doelgroep:

Ik werk vooral voor mensen in de toeristische sector. Reismagazines, toeristische diensten,...

Reisagentschappen zoals Tui; Imagine Travel; Asteria Expeditions; Exclusive Destinations; ... (ter promotie van hun bestemmingen)
Online Reisactoren zoals booking.com; Expedia; ...
Verkopers van reizen (verschillend van reisagentschappen) zoals cruisemaatschappijen (bv. Ponant; Costa; Holland America Line; ...) (vaak werken deze met PR-bureaus)
Toeristische diensten zoals bv. toerisme Dominicaanse Republiek; westtoer; VisitFlanders
Pr-bureaus gespecialiseerd in toerisme zoals bv. Glenaki, Sound of C, Check-in NL, Diamond and Pearls;...
Uitbaters van toeristische aangelegenheden zoals pretparken; hotels; ...
Reismedia en uitgevers zoals Travel Express, Travel Magazine; June.; Grande; National Geographic; Goodbye Magazine; DVProductions;
Uitgevers van reisgidsen zoals lonely planet; time to momo

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De merknaam is Eline Van Wynsberghe, dus die moet zeker het accent hebben in het logo. Lettertype mag strak! Het frivole mag 'm vooral in het beeld/pictogram zitten.
Mogelijke baseline onder het logo:

Wanderlust stories (eventueel met toevoeging :de wereld 100% beleven) (de term Wanderlust wordt vaak in relatie gebracht wordt met mensen die graag reizen en de wereld willen zien - ik heb de term als tattoo op mijn pols staan)


Een beeldmerk naast het logo (zoals bv. een kompas mag, maar liever geen wereldbol (te vaak gebruikt) een originele wereldkaart kan dan wel weer wel.
Qua kleuren ben ik liefhebber van blauwe tinten, maar de belevenis van het logo moet in elk geval aansluiten bij de beleving die ik in mijn teksten stop. Voorkeur gaat dus uit naar levendige, felle kleuren.

Social Network