ClickCease Logo voor coaching en training praktijk met ruimte voor creativiteit :) - Logo - Brandsupply

Logo voor coaching en training praktijk met ruimte voor creativiteit :)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: pothoven
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 120.00
  • Datum start : 16-01-2019 10:12
  • Datum einde : 07-02-2019 03:02
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik zoek een logo voor mijn startende coaching en training praktijk (website in ontwikkeling https://www.praktijkoverleven.nl/) , zie bijgevoegd voorbeeld wat ikzelf heb gemaakt. Geïnspireerd op de volgende belangrijke zaken:
- de driehoek komt vaak voor in dromen als ik denk aan een symbool die staat voor verlangen. Het is dan een soort meerkleurig Esher achtige driehoek. Erin zit een vuur van verlangen om geleefd te worden
- de tweede is een driehoek die staat voor het mannelijke principe met de lange zijde onder. (Het vrouwelijke principe heeft de punt onder
- de bedrijfsnaam is of Praktijk OverLeven, of Praktijk OverhetLeven. Ik zoek een creatieve oplossing om het woordje 'het' er tussen te plaatsen maar dan niet al te nadrukkelijk. (ik heb deze url ook vastgelegd) De naam slaat op dat mensen gaan van een Overlevings modus naar het genieten en toelaten van het Leven. Vandaar de nadruk op Leven. Alleen Overleven als woord is misschien wat te somber. Het woord Praktijk is noodzakelijk om richting te geven aan waar de website over gaat en ook omdat de url anders niet beschikbaar is.

Voorkeur kleur is rood, alleen niet te heftig / agressief. De ontwerper staat vrij om met eigen inspiraties te komen met kleuren, combinaties van woorden, symbolen (zolang de driehoek er op de juiste manier in voorkomt). Niet te frivool, het gaat over mannen aanspreken. De gekozen voorbeeld stijlen is slechts een indicatie. Ik wil mij graag laten verrassen :)

Daarnaast is er ook de vrijheid om de driehoek niet te gebruiken en met een fris alternatief te komen ter inspiratie...

De doelgroep bestaat voornamelijk uit mannen die op zoek zijn naar rust in hun leven. Die vastgelopen zijn in drukte, verslaving, depressie, zinloosheid, agressie... Het logo moet uitnodigend zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network