ClickCease Logo voor gezelschapsspel 'effebuurten' - Logo - Brandsupply

Logo voor gezelschapsspel 'effebuurten'

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: g.brok
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 07-06-2013 14:22
  • Datum einde : 28-06-2013 14:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

St. Ludolo zoekt voor haar gezelschapsspel 'effebuurten' een passend logo. Het spel is voor een zeer brede doelgroep. Jong en oud. Het spel heeft als kenmerken:
- Typisch hollandse invloeden
- Leeftijd 8 tot 100+
- Niet oudbollig
- Sociaal maatschappelijke insteek: 'mensen verbinden'
- Er mag typografisch vrij worden omgegaan met het toepassen van de naam 'effebuurten'. De aanhalingstekens zijn geen onderdeel van de naam en hoeven dus niet gebruikt te worden.

Denk ook aan spellen zoals Levensweg, Gansebord, Rumikub, Monopoly waarbij een brede (leeftijds) doelgroep wordt aangesproken.

Het spel draait om het verbinden van mensen. Het wordt dus gebruikt als middel om mensen met elkaar te laten communiceren. Denk aan de gezelschapsspellen van vroeger, waarbij het spel de reden was om gezellig met elkaar om tafel te zitten en te praten over vanalles en nog wat.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network