ClickCease Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence - Logo - Brandsupply

Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ruben.wegman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 275.00
  • Datum start : 29-02-2012 09:23
  • Datum einde : 18-03-2012 09:20
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 44
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

In 2012 zijn we van start gegaan met een 5-jarig verbeteringsprogramma met de naam Road to Excellence. Doel van dit programma is de verwachte omzetgroei van ons bedrijf gepaard te laten gaan met een bedrijfsbrede professionaliseringsslag. Daarbij worden alle aspecten van de bedrijfsvoering onder de loep genomen zoals de manier waarop we nieuwe producten ontwikkelen, hoe we verkopen, hoe we onze klanten ondersteunen, enz. Om de impact van dit programma zo groot mogelijk te laten zijn, willen wij voortdurend communiceren met onze collega’s over de voortgang van het Road to Excellence programma.

Wij zijn dan ook op zoek naar een logo voor dit programma dat we kunnen gebruik als “visuele kapstok” voor de interne communicatie

Bedrijfsomschrijving:

Nedap N.V. (www.nedap.com)

Nedap is een fabrikant van intelligente technologische oplossingen voor relevante vraagstukken. Voldoende voedsel voor een groeiende bevolking, schoon drinkwater over de hele wereld, slimme netwerken voor duurzame energie zijn slechts een paar voorbeelden van onderwerpen waar Nedap zich mee bezighoudt.

De kracht van Nedap

Nedap creëert toegevoegde waarde met producten die relevante problemen oplossen. Daarom spreken we over technologie die er toe doet. Niet de technologie, maar de manier waarop er dagelijks gebruik van wordt gemaakt staat daarbij centraal. De oplossingen van Nedap onderscheiden zich dan ook doordat nieuwe technologieën op creatieve en innovatieve wijze in elegante, gebruiksvriendelijke producten verwerkt worden.

Naast gedetailleerde kennis van technologische ontwikkelingen heeft Nedap ook een diep inzicht in verschillende marktsegmenten in huis. Nedap bestaat daartoe uit verschillende marktgroepen, ieder gericht op een eigen marktsegment. Elke marktgroep is zowel verantwoordelijk voor de ontwikkeling als het vermarkten en verkopen van haar producten.

Doordat elke marktgroep als een zelfstandige onderneming functioneert, resulteert dit in uitgebalanceerde combinaties van technologie, producten en businesses afgestemd op een specifiek marktsegment.
Door slim gebruik te maken van de kennis en ervaring van andere marktgroepen worden producten sneller ontwikkeld en naar de markt gebracht; een belangrijke bron van onze concurrentiekracht.

Nedap biedt haar medewerkers de kans om te ondernemen in technologie die er toe doet. Door de platte organisatie is het niet de plaats in de hiërarchie die telt maar de kwaliteit van je argumenten. Eigen initiatief, doorzettingsvermogen en persoonlijk ondernemerschap zijn daarbij cruciaal. Persoonlijk ondernemerschap staat binnen Nedap voor het nemen van verantwoordelijkheid en het omzetten van ideeën in actie.

De N.V. Nederlandsche Apparatenfabriek “Nedap” is opgericht in 1929, genoteerd aan de beurs sinds 1947 en heeft wereldwijd meer dan 650 mensen in dienst.

Doelgroep:

Medewerkers van Nedap

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In 2011 heeft Nedap een nieuwe logo gepresenteerd. Onze voorkeur is dan ook om de stijl van dit nieuwe bedrijfslogo terug te laten komen in het gevraagde logo voor het Road to Excellence Programma. Dat kan het kleurgebruik zijn of de Asterisk die we veel gebruiken in onze communicatie. Maar we laten ons graag verrassen!

** We gebruiken bij het nieuwe logo het Aller lettertype. Dit is geen eis voor het gezochte logo maar werkt misschien wel.

Social Network