ClickCease Logo voor kapper/schrijver/coach - Logo - Brandsupply

Logo voor kapper/schrijver/coach

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: De Wakko Kapper
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 02-10-2014 13:24
  • Datum einde : 02-11-2014 13:23
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 24
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben Peter Platel, een creatief persoon, actief als:
-kapper
-schrijver
-yogaleraar, meditatiecoach en ayurvedisch consulent

Wat ik zoek: een neutraal logo die voor alle bovenstaande aspecten kan werken.
Ik wil zowel een logo voor mijn volledig uitgeschreven (bedrijfs)naam 'Peter Platel', alsook een vereenvoudigd logo met enkel mijn initialen 'PP' in dezelfde stijl.

Bedrijfsomschrijving:

Peter Platel start in 1992 een eerste “De Wakko Kapper” in Antwerpen en opent vervolgens vestigingen in Brussel en Gent. “De Wakko Kapper” onderscheidt zich door het knippen op droog haar. Gemakkelijke en draagbare kapsels typeren de huisstijl, maar “De Wakko Kapper”s zijn ook berucht om gedurfde en extremere creaties. Peter is huiskapper van verschillende mediafiguren en bij het brede publiek o.a. bekend van het TV-programma “De Heren Maken De Man”.
Sedert enkele jaren verdiept hij zich als meditatiecoach, yogaleraar en ayurvedisch consulent in toenemende mate in de innerlijke schoonheid van elke mens. Hij volgde hiervoor opleidingen bij Deepak Chopra in de VS en werd de eerste Belgische “Chopra Center Certified Vedic Master”. Daarnaast werd Peter bovendien voor en door Anthony Robbins tot “Senior Leader” opgeleid en begeleidt hij mee coaching events de wereld rond.
Met de vzw “Make Up 2 Make Up” organiseert Peter kappers-, make-up-, en taalopleidingen voor de transgender minderheid in Nepal om zo een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Blijven groeien en bijdragen is zijn motto.
Momenteel legt Peter de laatste hand aan zijn eerste boek, “Hou van Haar”, de geknipte survival gids door de haarjungle.

Doelgroep:

In de eerste plaats vrouwen tussen 25 en 65 jaar...

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Voor de kleuren gaat mijn voorkeur uit naar zwartwit.
Qua stijl gaat mijn voorkeur uit naar het logo van Rolls Royce.

Social Network