ClickCease Logo voor nieuw concept binnen de Goede Doelen branche - Logo - Brandsupply

Logo voor nieuw concept binnen de Goede Doelen branche

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: RedPearl
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 28-01-2015 15:37
  • Datum einde : 11-02-2015 15:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Nieuw concept waarbij samenwerkingsverbanden worden gesloten met de 120 bij de VFI brancheorganisatie aangesloten goede doelen in Nederland. De consument wordt via de site goed voorgelicht over elk goed doel en kan via een vereenvoudigd proces direct doneren en deze donatie bovendien spreiden over meerdere goede doelen. Focus ligt op een evenredigere spreiding van de donaties over de voor handen zijnde goede doelen, dus niet dat de grote goede doelen die een uitgebreid marketingbudget hebben alle aandacht opeisen.

Bedrijfsomschrijving:

De naam 'Doneerlijk', een samentrekking van doneer en eerlijk omschrijft precies hetgeen waar de focus op ligt. Het eerlijker verdelen van alle donaties over meerdere goede doelen.

Doelgroep:

Allereerst ligt de focus op twee doelgroepen:
- Mensen met bovenmodaal inkomen, alle leeftijden, die sporadisch doneren en geen vaste goede doelen hebben
- Twintigers en dertigers, middelbaar tot hoger opgeleid, wisselt vaak van goed doel en is bovendien bereid meer te doneren

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik laat mij graag verrassen, alleen het integreren van 'goede doelen & doneren' is wellicht belangrijk. Daarnaast misschien iets met 'spreiding'.

Social Network