Modern luxe logo voor rondvaartboot amsterdam

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Inger
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 269.00
  • Datum start : 11-08-2019 12:27
  • Datum einde : 21-08-2019 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 109
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een modern en luxe logo voor een nieuwe, jonge Amsterdamse rederij. Wij bieden luxe boottochten aan in Amsterdam. Het logo komt op de zijkant van de boot te staan en wordt gebruikt op website, social media, visitekaartjes e.d.

Het logo moet passen bij wat we de klant bieden. Kernwoorden daarbij zijn: een beleving, een unieke ervaring, een luxe uitje, goede service, vrije tijd, plezier.

Het logo mag iets nautisch hebben, en we zoeken iets met een moderne twist. Onze boot heeft de kleuren wit en donkerblauw met houtwerk, en het logo moet daarbij passen. Het logo mag ook iets eigenwijs uitstralen (pakkend, catchy, met een knipoog, leef je uit!). Het zou mooi zijn als onze naam in het logo terugkomt: Rederij Voogd.

In de bijlage een foto van het ontwerp van de boot, laat je erdoor inspireren :-)

Bedrijfsomschrijving:

Rederij Voogd is een nieuwe Amsterdamse rederij, gespecialiseerd in rondvaarten binnen het luxe segment door de binnenstad van Amsterdam. Ons bedrijf is jong, trendy, en vaart met een grote boot (tot 50 personen) met elektrische motor, hypermodern dus en zonder uitstoot of vervuiling. De boot is luxe en one-of-a-kind.

Doelgroep:

De doelgroep waar wij ons op richten zijn Amsterdammers, expats, zakenlui etc. Wat we bieden zijn volledig verzorgde rondvaarten inclusief ervaren schipper door Amsterdam. Dit zijn luxe tochten met catering, gericht op bedrijfsuitjes, zaken-lunches, teamuitjes, bruiloften, verjaardagen, jubilea, vrijgezellenfeesten e.d. Wij richten ons specifiek níet op toeristen. Het gaat dus niet om 'zo goedkoop mogelijk', maar juist de waarde van de experience, goede service en het luxe gevoel dat past bij het hogere segment.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De boot is wit en blauw (kleur: komt dichtbij navy blue), met houtwerk. Het logo moet daarbij passen, maar ook voldoende afsteken bij de zijkant van de boot (die wit is). De naam van de rederij mag erin terugkomen: Rederij Voogd. Het logo mag ook iets 'nautisch' uitstralen, en je mag je volledig uitleven. We staan open voor creativiteit. Liefst een opvallend logo dat niet is zoals dat van de 'ouderwetse' rederijen hier in Amsterdam.

Social Network