Mogelijke “opfrisbeurt” huidige logo + ontwerp bedrijfswagens en signing nieuwe pand.

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: monster
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 479.00
  • Datum start : 15-01-2014 12:09
  • Datum einde : 07-02-2014 12:06
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 101
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het logo dat 10 jaar door Monsterscore wordt gevoerd is wat ons betreft goed (zie bijlage 1). Toch willen wij middels deze wedstrijd kijken naar de mogelijkheden voor een mogelijke “opfrisbeurt”. Dus niet direct hele drastische aanpassingen, maar wellicht wat moderner en een duidelijke verbetering op wat het nu is.

We hebben dus géén behoefte aan logo’s met monsters (in ons geval gaat het over “samples” en niet over beesten) en indien de kleurstelling niet al te veel wordt aangepast is dit een pré.
Verder zijn wij op zoek naar een ontwerp voor onze bedrijfswagens (zie bijlage 2). Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- In één oogopslag weergeven WAT wij doen (zie “Bedrijfsomschrijving”). Op de weg is het contactmoment kort en moet men dit dus gelijk kunnen zien. Wij vinden de achterkant dus ook heel erg belangrijk!
- Telefoonnummer en website.
- De tekst “Amsterdam” en “Brussels” moet kunnen worden toegevoegd.
Dit Monsterscore logo zal samen met ons “Hostesses van Oranje”-logo (zie ook bijlage 1, is zusteronderneming) worden gebruikt in de signing van ons nieuwe pand (zie bijlage 2). Dit kan middels een lichtbak of banner op de hoeken, maar eventueel ook over de gehele lengtes van het pand. Ook hier staan wij open voor creatieve input.

Bedrijfsomschrijving:

Monsterscore is Fieldmarketingspecialist en een van de grootste bureaus uit de branche. Onze diensten zijn heel divers, denk aan: sampling, promotie, outdoor/instore demonstraties, het regelen van beursdeelnames (hostesses), plaatsen van POS-materiaal tot zelfs het rondrijden met mobiele billboards.
De acties worden uitgevoerd door alleen de beste en meest enthousiaste promotors.

Doelgroep:

Iedereen die een (nieuw) product of nieuwe dienst onder de aandacht wil brengen bij zijn/haar klanten middels een vorm van Fieldmarketing.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Zoals gezegd is ons bestaande logo in onze ogen goed. Een eventuele opfrissing moet goed passen binnen het Outlook (email) en Powerpoint (presentatie) format en goed zichtbaar zijn op verschillende (kleuren) achtergronden.
Wij hebben een sheet gemaakt met daarop ons huidige logo en een aantal voorbeelden uit de branche die ons aanspreken én waarom (bijlage 3).

Social Network