ClickCease Ontwerpen van krisi - Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw bedrijf op het raakvlak van zorg en automatisering

Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw bedrijf op het raakvlak van zorg en automatisering

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Logotrizet
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 24-10-2014 16:17
  • Datum einde : 21-11-2014 16:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,tiff,bmp,png,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een logo voor een nieuw concept in de zorg: TriZet.

Het logo dient zo ontworpen te worden dat dit logo eenvoudig omgezet kan worden in 2 afzonderlijke, maar gelijkende logo’s voor de webshop van Trizet (Trizet-shop) en de themawebsite van Trizet (Trizet-zorg). Voor de webshop, Trizet-shop, zien wij graag een uitgewerkt voorbeeld.

Verdere vereisten aan het logo:
- herkenbaar zijn;
- passen bij de bedrijfsomschrijving;
- makkelijk te reproduceren te zijn (papier,scherm, relatiegeschenken);
- goed bruikbaar op zwart/wit;
- eenvoudig (less is better);
- moet geen techniek uitstralen, wel zorg/veilgheid;
- formaat van aanlevering : jpeg/tiff/bmp/png/ai/pdf;

Bedrijfsomschrijving:

Trizet oftewel “3 x Z” staat voor: Zelf(standigheid), Zorg(zaamheid) en Zeker(heid).

De slogan of pay off van Trizet is: “veilig en comfortabel wonen”.

Trizet biedt een concept voor senioren waarmee senioren langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen door optimaal gebruik te maken van huisautomatiseringsproducten (‘Domotica’) die via Smartphone en/of tablet in huis en buitenshuis te bedienen zijn.

Via een door Trizet specifiek voor de doelgroep ontwikkelde software applicatie (‘APP’) kunnen senioren op een gebruiksvriendelijke wijze deze producten aansturen en bedienen en met anderen communiceren en zodoende daarmee het eigen leven vergemakkelijken.

Ook partners, mantelzorgers, vrienden, kennissen en professionele dienstverleners kunnen aan onderdelen van de APP worden toegevoegd zodat zij de zorgbehoevende senior kunnen helpen en ondersteunen. Via de APP kunnen mantelzorgers communiceren met professionele dienstverleners en participerende kennissen.

Qua producten die aangestuurd moeten kunnen worden valt te denken aan automatische deurvergrendeling, deurcamera’s, videocommunicatie, personenalarmering, valdetectie, IP-camera’s, bewegingsensoren, energie e.d.

Naast het seniorenconcept heeft TriZet een webshop voor de verkoop van domotica producten zoals hierboven beschreven. De doelgroep voor deze webshop is geheel Nederland.

We zien hier meerdere spelers op het veld (ter info: www.robbshop.nl, www.e-domotica.nl, http://www.domotica-shop.nl/) . We wensen onszelf hiervan te onderscheiden met een meer professionele uitstraling. De logo moet dat in zich hebben.

Doelgroep:

De doelgroep van Trizet is in eerste instantie de (zorgbehoevende) senior en de mantelzorger als gebruiker van het concept.

Trizet zal zich echter, ten behoeve van de financiering, ook richten op de (lokale) overheid en daarnaast ook samenwerken met professionele dienstverleners (bijv. thuiszorgorganisaties)/ installateurs).

Het logo moet dus zowel voor de zakelijke als consumentenmarkt gebruikt kunnen worden en niet te frivool / speels zijn.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren die gebruikt moeten worden zijn lime groen, wit en grijs. Ook moet in het logo de naam van Trizet naar voren komen. Het logo moet vrij eenvoudig kunnen worden uitgebreid met ‘shop’ ten behoeve van de Trizet-shop (en 'zorg' ten behoeve van thema website: Trizet-zorg).

krisi
  • Logo # 406023 voor Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw bedrijf op het raakvlak van zorg en automatisering wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network