ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek

Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Heronengineers
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 23-09-2014 11:58
  • Datum einde : 23-10-2014 11:49
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 98
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek: Heron Engineers.

Heron Engineers wordt gekenmerkt door de volgende sleutelwoorden:
• Vooruitstrevend / innovatief / ontwikkeling
• Eigenzinnig
• Persoonlijk / menselijk
• Kwaliteit / professioneel
• Pragmatisch / concreet

Heron Engineers richt zich op het werven en selecteren, opleiden, trainen en detacheren van hoogopgeleide engineers voornamelijk in de zwaardere technische branches, zoals: zware industrie, olie en gas, scheepsbouw, zware machinebouw, etc.

Heron is afgeleid van Heron van Alexandrië: http://nl.wikipedia.org/wiki/Heron_van_Alexandri%C3%AB

Het logo moet herkenbaar zijn en gemakkelijk te onthouden, het gaat gebruikt worden in alle communicatie uitingen. Het moet bovenstaande sleutelwoorden uitstralen. Lees ook de bedrijfsomschrijving voor een verdere toelichting.

Idealiter kan het logo in een later stadium ook gebruikt worden om andere markten mee te bedienen (dus naast Heron Engineers, komt er dan ook een Heron Healthcare, gericht op het werven en selecteren, opleiden en detacheren van hoogopgeleide zorgprofessionals), door wat simpele aanpassingen van het logo (bijvoorbeeld kleur veranderen en de tekst Engineers vervangen door Healthcare).

Bedrijfsomschrijving:

Met andere verdienmodellen en businessmodellen wil Heron kwaliteit en menselijkheid de boventoon laten voeren. Heron kenmerkt zich door:
• Een integrale aanpak van leren en werken, vanaf student tot young professional met 3 jaar werkervaring;
• Andere tariefs- en verdienmodellen;
• Efficiënt en volledig gedigitaliseerd inleenproces;
• Andere beloningssystemen voor interne medewerkers;
• Het tappen van talent uit andere bronnen door originele recruitment campagnes;
• Vooruitstrevende tools om de klant van dienst te zijn, zoals een inwerkreductie programma om inwerktijden te verkorten.

Doelgroep:

In de eerste plaats actief en latent werkzoekende hoogopgeleide techneuten. Het gaat hierbij met name om engineers die nog student zijn (dus vanaf 20 jaar) tot engineers met 5 jaar werkervaring (vroege dertigers).

Daarnaast moet het logo ook potentiële opdrachtgevers aanspreken: opdrachtgevers zijn technische bedrijven in Nederland, voornamelijk MKB of MKB-groot bedrijven. Zij opereren vaak internationaal en het zijn vaak bedrijven in de maakindustrie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Liever geen klassieke/oud-griekse elementen of designs. Het logo moet wat abstracter en hipper zijn.

Budget Media
  • Logo # 387459 voor Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Nog een poging...

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 387016 voor Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Een viertal nieuwe voorstellen misschien zit er een richting tussen?

      Mvg Mark

    2. Heronengineers zegt :

      Nee sorry Mark. Hoop dat ik niet te moeilijk ben, maar het gradient vind ik niet mooi. Liever 2 of 3 strakke kleuren in één logo. De bovenste 2 vind ik te koel.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 387000 voor Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 386442 voor Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Ons eerste voorstel voor uw logo, qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.

      Mvg Mark

    2. Heronengineers zegt :

      Mark, dankjewel. Helaas ben ik niet enthousiast over dit logo. Vooral de kleuren vind ik niet mooi. Met de vorm kan wellicht verder gewerkt worden (niet de 3D variant). Misschien zachtere kleuren en een beetje spelen met de vorm??
      Dank voor de moeite in ieder geval!

    3. Heronengineers zegt :

      De logo's zijn tot nu toe wel allemaal erg koel en zakelijk. Gezien het eigenzinnige karakter wat ik wil uitstralen, sta ik ook zeker open voor meer speelse logo's, met wat meer kleur en een frissere en levendigere uitstraling.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network