ClickCease Ontwerp een fris logo voor onze medische multidisciplinaire praktijk REviVA! - Logo - Brandsupply

Ontwerp een fris logo voor onze medische multidisciplinaire praktijk REviVA!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Lucia Vanden Eynde
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 29-11-2020 21:41
  • Datum einde : 24-12-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 215
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een nieuw logo voor onze jonge multidisciplinaire groepspraktijk REviVA, waar fysiotherapie (kinesitherapie), groepslessen en personal training én een vroedvrouw onder één dak huizen.
Onze kernwaarden zijn positivisme, empathie en een actieve gezonde levensstijl waarbij we niet alleen curatief willen zijn maar ook preventief iedereen naar een gezonder leven willen leiden! Het logo moet deze enthousiaste, dynamische en betrokken visie uitstralen, waarbij we willen wijzen op het REVAlideren door de kinesisten, het nieuwe leven (VIVA) door de vroedvrouw, en het her-leven (REviva) als in "je herboren voelen" dankzij onze diensten en therapieën.
In bijlage het "oude" logo toen we nog enkel een fysiopraktijk waren met als kenteken een wervelzuil. Indien mogelijk mogen kleuren of een deeltje van deze wervelzuil terugkomen in het nieuwe logo, zodat het voor onze klanten herkenbaar blijft.

Bedrijfsomschrijving:

REviVA is een multidisciplinaire groepspraktijk, waarbij het team uit 3 fysiotherapeuten bestaat, 1 personal trainer en 1 vroedvrouw. Deze is uitgegroeid uit een fysio-praktijk die vooral in Manuele Therapie gespecialiseerd is (behandeling van rug- en nekklachten) en daarnaast ook veel pre -en postnatale therapie aanbiedt. Vandaar de vruchtbare samenwerking met een vroedvrouw, die ook tijdens de zwangerschap als na de bevalling de klanten begeleidt.
Daarnaast organiseren we ook tal van groepslessen voor mensen met rugklachten, maar ook voor de kersverse mama's onder de vorm van buggy bootcamp lessen outdoor.
We willen zowel een curatieve als preventieve aanpak bieden, zodat we mensen begeleiden naar een actievere gezonder levensstijl. Positivisme, empathie en actieve levensstijl dragen we hoog in het vaandel!

Doelgroep:

Gemiddelde leeftijd doelgroep: 20-65 jaar, mannen en vrouwen, met als subgroep zwangere vrouwen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De blauwgroene tint van het "oude" logo liefst op een of andere manier laten terugkomen. De combinatie van een lichte turkoize tint in combinatie met een contrasterende donkerblauwgroene tint waarbij de letters RE en VA in eenzelfde thema zijn, vind ik een meerwaarde om het “revalideren” als belangrijkste discipline naar boven te laten komen.
BIJKOMEND: het logo zou ook bruikbaar moeten zijn als beeldmerk om te gebruik op social media, zodat we bij het maken van een post telkens het logo (of een onderdeel ervan) onderaan in de hoek kunnen plakken.

Social Network