ClickCease Ontwerp een hip en eigentijds logo voor een nieuw lifestylemerk - Logo - Brandsupply

Ontwerp een hip en eigentijds logo voor een nieuw lifestylemerk

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: KaatjeWad
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 269.00
  • Datum start : 26-02-2019 10:19
  • Datum einde : 27-02-2019 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 75
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een hip, eigentijds en strak logo voor nieuw lifestyle merk, gericht op de Waddeneilanden. Een unieke productenlijn met gevoel voor de Wadden en Werelderfgoed Waddenzee.

Soort producten: mokken, ansichtkaarten, geurkaarsen etc. Middensegment.

Kleuren van artikelen: natuurtinten, zwart, zand, blauw & goud

Kernwoorden uitstraling: natuur, duurzaam, elegant, chic, waddengevoel, eigentijds, hip, vernieuwend, stoer, eenvoud, blij, vrolijk, trendy. Niet te schattig, niet te truttig of teveel tierelantijnen.

Voor wie: waddenliefhebbers, eilandbezoekers, eilandbewoners, jong en oud, families, Randstad en Noord Nederland. Soms gericht op afzonderlijke Waddeneilanden, soms als geheel van alle Waddeneilanden.

Naam wat in logo moet komen te staan: Waddenliefde.

Logo komt op producten en wordt ook online op website gebruikt.

AANVULLING NAV ONTWERPEN: we zien toch af van een hartje of schelpje in het logo. Het moet strakker en stoerder. Misschien de naam in 2 verschillende corps schrijven? Niet te schattig, geen krullen.....strak, eigentijds en robuust.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Logo graag in zwart, zilver of witte letters. Of we laten ons verrassen....

Social Network