Ontwerp een in-het-oog-springend en de aandacht vasthoudend logo voor een praktijk voor lichaamsgerichte coaching/psychotherapie

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: K. Sjouke
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 21-02-2013 16:41
  • Datum einde : 07-03-2013 16:32
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 57
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil mijn doelgroep bereiken en hen uitnodigen de drempel te nemen om met mij een eerste (vrijblijvende) afspraak te maken en in therapie dan wel coaching te komen bij mij.
Persoonlijk, betrouwbaar, snel en deskundige, oprechte aandacht zijn waarden die ik hoog acht.

Bedrijfsomschrijving:

Vorig jaar ben ik gestart met een eigen praktijk na jaren in loondienst voor grote instellingen te hebben gewerkt. Ik ben klaar met de bureaucratie en de onnodige overhead kosten, ben de zaken nu op een andere manier aan het doen. En het werkt! Naast face-to-face sessies geef ik mensen ook eens per week online aandacht, effect is super.
Graag wil ik de ervaring en expertise die ik heb, voor grotere groepen mensen in gaan zetten. Doel van site zal zijn dat ik buiten mijn netwerk bekend word en mensen kan bereiken.

Doelgroep:

Iedereen vanaf 17 tot 77 jaar die zich belemmerd voelt in zijn/haar functioneren door psychische dan wel lichamelijke klachten waarvoor de reguliere geneeskunde (GZ en GGZ) geen afdoende oplossing biedt. En of die niet naar een grote zorginstelling wil.
Mijn klanten zijn bereid en in staat tot zelf-reflectie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik hou zelf van het goede leven ( let wel! dat betekent niet het dure leven) en vind het schrijnend om te zien hoe mensen zich:
of allerlei gezondheids ellende op de hals halen: lijnen, op het absurde af sporten, gehele gezinnen die "vergiftigd" worden doordat er alleen nog light producten gegeten worden etc .
of andere kant: zich vol stoppen met echt ongezond, werkelijk vies en niet voedzaam fast en junkfood en niet bewegen.
Er lijkt wel haast geen middenweg meer te zijn in NL: 'gewoon ' lekker eten aan tafel op een "normaal" tijdstip. Voor mij staat voeding en de manier waarop men zich voedt (dat gaat niet alleen over voeding, maar muziek, aandacht, een knuffel) symbool voor hoe mensen in hun leven staan.
Vandaar dat ik op mijn kaartje ( zie bijlage) een foto heb geplaatst van een uitnodigend gedekte tafel in de tuin. De kleuren en het late zonlicht op die foto vind ik warm en fijn. Ik hoop dat julie daar iets mee kunnen.

Social Network