ClickCease Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel - Logo - Brandsupply

Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Dorothe Straeter
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 04-04-2013 10:46
  • Datum einde : 08-05-2013 10:40
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 94
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor NoGreenBananas
Ontwikkel een modern logo voor een nieuw fashionlabel. Het logo moet fris, fun en warmte uitstralen en eigentijds zijn. Het logo moet bruikbaar zijn op verschillende soorten stof, papier, leer, kunststof. Het logo zelf moet al zo bijzonder zijn dat je het op een t-shirt of tas kan zetten. Het moet groot te gebruiken zijn en klein (necklabels, hangtags).

Bedrijfsomschrijving:

NoGreenBananas
NoGreenBananas is er speciaal voor vrouwen vanaf 50+. Uiteraard mogen ook jongere vrouwen het dragen want ze benijden de oudere vrouwen.
NoGreenBananas is een fashionlabel dat verkocht wordt via het web. De webshop heet ook NoGreenBananas. Dat wil niet zeggen dat alleen het NGB label daar verkocht wordt. Andere labels – ‘goedgekeurd’ – door 50+ generatie worden daar ook verkocht. Deze producten zijn met zorg geselecteerd. Ook bekende labels kunnen verkocht worden, maar dan wel de items waarvan NGB zegt ‘dat is leuk voor onze cliënten’. De producten zijn vnl. accesoire-like. Denk daarbij aan tassen, shawls, hoeden, sieraden en wat we maar nog leuk vinden. hoge kwaliteit, hele mooie materialen, fun, origineel, bijzonder in kleur/formaat/vorm.

Doelgroep:

Doelgroep
NoGreenBananas is er voor iedereen maar richt zich in marketing en publiciteit op de 50+ doelgroep. Leuke, actieve, originele, authentieke vrouwen. Elk boek gelezen, elke workshop gedaan…time for fun, no bullshit anymore, genieten en er geweldig uit zien op een eigen oorspronkelijke en authentieke manier. Hang naar kwaliteit en single pieces, want liever kwaliteit dan kwantiteit.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleurgebruik
Het logo moet in verschillende kleuren te gebruiken zijn. Frisse maar warme kleuren. (Er is ’n verschil tussen oranje en oranje.). Ik kan me ook voorstellen dat het logo meerdere kleuren heeft maar dat moet ook inwisselbaar zijn. De vorm is vast de kleur(en) wisselen….zoiets.

Kernwoorden zijn: classy (not classic), zwierig, warm, fun, luxe, eigentijds/modern, fashion.

Waarom NoGreenBananas: 'n tijdje terug zei een zeer mooie en fashionable en eigenzinnig geklede vrouw van tegen de 70 jaar: "I have no more time for green bananas'.
En daar is alles mee gezegd qua lifestyle & mindset!

Social Network