ClickCease Ontwerpen van EllenVD - ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept. Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbet

ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept. Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbet

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Ariane Frijstein
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 09-08-2013 12:44
  • Datum einde : 23-09-2013 12:41
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 33
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Dit logo dienst alles te zeggen over het concept. Daarnaast dient het geschikt te zijn voor doorontwikkeling voor website, marketing en presentaties. Het moet een zakelijk en strak logo zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Het is een concept dat ik ontwikkeld heb en verder wil uitrollen. Het bestaat nog niet. Het doel is een aantal potentiële relaties te benaderen om het concept onder de aandacht te brengen en daarmee draagvlak te creëren en het in te voeren.

Doelgroep:

De bankwereld

Kleuren, favoriete logo's, must haves

EllenVD
  • Logo # 240527 voor ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept. Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbet wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer EllenVD:

      Dynamisch logo dat meer energie en frisheid uitstraalt dan statische bank logo's.

    2. Ariane Frijstein zegt :

      Ik stuur je de tekst nogmaals toe want ik ben bang dat die niet volledig is overgekomen bij het aanmaken van de wedstrijd.
      Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid biedt.

      Naam Wedstrijd:
      “It’s all in the bank”
      ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept.
      Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbetert en alle relaties (klanten) de gewenste en/of meer service ontvangen.

      Bedrijfsomschrijving:
      Het is een concept dat ik ontwikkeld heb en verder wil uitrollen. Het bestaat nog niet. Het doel is een aantal potentiële relaties te benaderen om het concept onder de aandacht te brengen en daarmee draagvlak te creëren en het in te voeren.

      Doelgroep:
      De bankwereld


      Behoefte:
      Dit logo dient alles te zeggen over het concept. Daarnaast dient het geschikt te zijn voor doorontwikkeling voor website, marketing en presentaties. Het moet een zakelijk en strak logo zijn.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network