ClickCease Ontwerpen van MikesDesign - Ontwerp een passend logo voor een nieuw organisatie-adviesbudo

Ontwerp een passend logo voor een nieuw organisatie-adviesbudo

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Michiel van der Hart
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 26-01-2015 11:31
  • Datum einde : 16-02-2015 11:27
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een passend logo voor ons nieuwe organisatie-adviesburo op gebied van sales en salesmanagement. Het logo moet geschikt zijn voor doorontwikkeling op visitekaartjes, briefpapier en website. (vooral digitaal gebruik)

De naam van het bedrijf is: Sales2Result.

Winst is niet te managen, wel de activiteiten die tot winst leiden!

We helpen bedrijven door het geven van advies, door mensen te trainen en te coachen en we voeren interimopdrachten uit op gebied van sales en salesmanagement.

Onderscheidend in onze aanpak is:
Echt pragmatisch, de verbinding die we maken met de mensen en het plezier/fun dat we inbrengen.

Onze eerste gedachten bij een logo zijn:
Schreefloos
beeldmerkje met naam
2 of 3 kleuren (blauw, rood en eventueel groen)

Uitstraling:
- betrouwbaar
- praktisch
- zakelijk
- onderbouwd
- gevoel
- snel
- resultaat
- plezier
- contact/verbinding
- goede voorbeeld geven

Zie in het bijgevoegde bestand een aantal voorbeelden met kort commentaar.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

MikesDesign
  • Logo # 439153 voor Ontwerp een passend logo voor een nieuw organisatie-adviesbudo wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 439152 voor Ontwerp een passend logo voor een nieuw organisatie-adviesbudo wedstrijd Klacht indienen
    1. MikesDesign zegt

      Beste Michiel,

      Dit is mijn logoontwerp.

      Ik heb van de 2 een verbinding gemaakt tussen sales en result. Zoals u kunt zien werkt dit symbool ook goed als watermerk voor bijvoorbeeld doorontwikkeling op visitekaartjes, briefpapier en de website.

      Ik heb twee varianten gemaakt waar het bij de ene variant door kleurverschil het verbindingsteken beter herkenbaar is als een 2.

      Ik ben benieuwd naar uw feedback.

      Met vriendelijke groet,


      MikesDesign

    2. Michiel van der Hart zegt :

      Wel leuk om iets te proberen met de 2.
      Het logo voelt voor mij te veelal losse elementen.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network