ClickCease Ontwerpen van Everadds - Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf!

Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: mjwjansen
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 16-02-2013 16:47
  • Datum einde : 16-03-2013 16:38
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een modern logo dat grote merken aanspreekt, het logo moet profesioneel overkomen bij grote bedrijven, niet direct voor de particulier bestemd.
Wij zijn een nieuw bedrijf, die een produkt/merk voor andere bedrijven vergroot, op bijvoorbeeld, concerten, evenementen, beurzen, overal om de doelgroepen te bereiken van onze clienten, in welke vorm dan ook.
Ook in het buitenland!

Bedrijfsomschrijving:

Brand Care Europe, is onze naam wij zijn zoals eerder gezegd een nieuw bedrijf dat een merk vergroot voor derden, op bijvoorbeeld evenementen, concerten, beurzen, eigenlijk op alle plaatsen waar de doelgroep bereikt kan worden van onze clienten.
Ook wel promotions of produktions genaamd.
Ik ben zelf nogal precies en creatief in het bedenken van akties, ik houd van snel begrip en logisch.

Doelgroep:

alle grote bedrijven die reclame maken en behoefte hebben aan onze service.
De doelgroepen worden bepaald door onze clienten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

de basis dient rood, wit en blauw te bevatten, echter mag dit in het voorbeeld ook afwijken.
Het lettertype moet modern zijn, en van deze tijd, net als het logo

Everadds
  • Logo # 178433 voor Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Everadds:

      Uitgangspunt: merkenzorg, in de zin van bescherming en ontwikkeling, ruimte geven.
      Gedachte daarbij de standaard toevoegingen bij veel logo’s: Trademark (TM, R) en Copyright (C).
      Copyright als meest brede daarvan gekozen: omvattende alles wat geschreven is.
      Beeldmerk is afgeleid van C in cirkel. De C is uitgespaard in de cirkel, maar loopt het beeld uit. Over blijft de gebogen vorm, die beschermend om de andere figuur heen gaat. Tegelijk geeft deze figuur ook ruimte voor voortgang; het blauw object kan zich bewegen.
      Groen gekozen als kleur voor zekerheid en leven (als de natuur). Blauw als zakelijke kleur; merken zijn doorgaans zakelijk gericht.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network