Ontwerp een zakelijk en rustig logo voor de afdeling Clinical Research Unit (afkorting: CRU), een afdeling binnen het AMC; een groot academisch ziekenhuis in Amsterdam.

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: ejvandenbosch
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 479.00
  • Datum start : 23-05-2016 12:16
  • Datum einde : 14-06-2016 12:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 112
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij willen een logo, dat wij als herkenbaar beeld op de pagina’s van het AMC-intranet gaan gebruiken en op al onze formulieren, rapporten en templates.

Ons huidige logo (zie bijlagen) is de door Rembrandt geschilderde ‘anatomische les’. Dit logo drukt de rijke Amsterdamse historie uit van gasthuizen en de ontwikkeling van de academische geneeskunde. Dit logo is lange tijd ook beeldbepalend geweest voor de website van het AMC. Indertijd hebben wij als afdeling ook voor dit logo gekozen om daarmee onze organisatie-brede taak in het AMC te benadrukken. Inmiddels wordt dit logo niet meer door het AMC gebruikt, en hebben wij nu ook behoefte aan een nieuwe, meer eigentijdse beeldvorming.

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn een servicegerichte afdeling die ondersteuning biedt aan de klinisch-wetenschappelijke onderzoeker in het ziekenhuis. Op onze afdeling werken methodologen, statistici, ICT-ers en kwaliteitsfunctionarissen. Dus onze ondersteuning is multidisciplinair van aard. Wij adviseren onderzoekers en promovendi hoe zij klinische onderzoeksprojecten op een wetenschappelijk verantwoorde manier en volgens de geldende wet- en regelgeving moeten opzetten, uitvoeren en afronden. Onderzoekers kunnen ons consulteren met methodologische en statistische vragen. Daarnaast helpen wij via consulten, actieve inzet en scholing de kwaliteit en patiëntveiligheid van het onderzoek te borgen. Ook ontwikkelen wij voor het AMC o.a. standaard procedures, richtlijnen, algemene checklijsten en templates zodat het klinisch-wetenschappelijk onderzoek zo efficiënt en gestandaardiseerd als mogelijk wordt uitgevoerd.

Doelgroep:

De senior klinisch onderzoekers, promovendi, apothekers, onderzoeksverpleegkundigen, datamanagers. Kortom, alle disciplines die betrokken zijn bij het doen van klinisch-wetenschappelijk onderzoek.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

• Een zakelijk en rustig logo, maar niet saai.
• Naast of onder het logo de naam van de afdeling voluit toegevoegd (Clinical Research Unit), of een verwerking van de afkorting ‘CRU’.
• Bij voorkeur het integrale / multidisciplinaire / verbindende perspectief van onze afdeling verwerken in het logo.
• (Meerdere) kleuraccenten gewenst, maar niet te fel. Het mag wel contrasteren met de kleur van het AMC-logo, dat op al onze documenten staat. (zie bijlagen).

madebyfrank
  • Logo # 611136 voor Ontwerp een zakelijk en rustig  logo voor de afdeling Clinical Research Unit (afkorting: CRU), een afdeling binnen het AMC; een groot academisch ziekenhuis in Amsterdam. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer madebyfrank:

      Nog twee varianten met het uitgangspunt verbinding.

      Groet!
      Frank

    2. madebyfrank zegt

      Hallo meneer of mevrouw van den Bosch,

      Moet er qua kleur een link zijn met het AMC logo?
      Daar heb ik nu nog geen rekening meegeholpen maar kan natuurlijk prima.

      Groet!
      Frank Huijbregts
      Made by Frank

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 611111 voor Ontwerp een zakelijk en rustig  logo voor de afdeling Clinical Research Unit (afkorting: CRU), een afdeling binnen het AMC; een groot academisch ziekenhuis in Amsterdam. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer madebyfrank:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn inzending. Hiermee heb ik geprobeerd subtiel de link te leggen met het verbindende element.

      Linker variant heeft een iets ander lettertype en iets dikkere lijn/letters in het CRU logo dan bij de rechter.

      Ik ben benieuwd naar uw mening.
      Groet!
      Frank

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network