ClickCease Ontwerpen van Larissacreative - Ontwikkel het logo voor helden van de toekomst en het bedrijf waar dit programma bij hoort voorbij de terminale serieusheid

Ontwikkel het logo voor helden van de toekomst en het bedrijf waar dit programma bij hoort voorbij de terminale serieusheid

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Rightinplace
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 22-01-2020 10:47
  • Datum einde : 25-01-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 26
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De terminale serieusheid voorbij en zijn wie je bent. Ook op de werkvloer. Ik ben op zoek naar een aansprekend logo voor de jonge honden op de werkvloer. De twintigers die met elkaar het verschil gaan maken door op een ontspannen manier onder het genot van een borrel werken aan hun werk. Lol plezier ontspanning en persoonlijke ontwikkeling staan boven aan.

Heroes4future moet een platform worden van 'jonge honden' de young professionals waar geleerd wordt van elkaar, initiatieven en ideeën worden uitgevoerd, waar je buddy's hebt. Persoonlijke groei en ontwikkeling in combinatie met ontspanning en plezier staat bovenaan.
De kracht van de verschillen tussen mensen gebruiken om innovatief te zijn en zinvol werk te doen waar je blij van wordt met minder stress en meer energie.
Geen grenzen, je eigen potentieel ontdekken, zichtbaar maken. Ambitie, jong, fun, creativiteit en ontwikkeling zijn kernwoorden.

Dit alles wordt gedaan vanuit Rightinplace. Een bedrijf voor loopbaancoaching die gaat voor energie van je werk. Hier is de doelgroep de 35-45 werknemer. Het gaat over ontdekken waar je je bed voor uit komt, het stuur in eigen handen, autonomie, plezier in je werk, focus op het positieve waar je goed in bent en dat nog beter maken zodat je het beste van jezelf zichtbaar maakt en durft te laten zien. Gaan staan voor wie je bent, waar je in gelooft en eigen regie. Empowering@work, Energie@work, Anders durven doen en Heroes4future zijn producten Belangrijkste kernwaarden zijn, energie, plezier, anders, verbinding en doen. www.rightinplace.nl

Ik zoek een passend logo voor Rightinplace en heroes4future kan jij mij helpen?

Bedrijfsomschrijving:

Mensen daar draait het om. Ik ben nieuwsgierig naar wie ze zijn. Weten ze wat ze willen bijdragen? Kunnen ze zichzelf al zien met mijn ogen? Kunnen ze de plek vinden of creëren die past? Ik geniet als mensen en organisaties gaan voor wat ze willen en dat ook gaan uitvoeren op hun eigen manier. Zichtbaar worden door zichzelf te zijn. De waarden ‘true North’ laten zijn, dat leidt tot succes. Moedig zijn om het eigen ‘anders’ als kracht te gebruiken en voor zich te laten werken.

Energie van je werk
Energie krijg ik van elke stap die mijn klanten zetten in de richting die zij hebben gekozen. Niets te bewijzen, niet eerst meer te kunnen of te hebben, niets te verstoppen. Luisteren, de kern weer boven krijgen. Succesvol zijn met wat er is en het lef om ergens voor te staan. Toen Edison de gloeilamp uitvond had hij het ultieme doel ook niet direct na de eerste poging. Hij zei niet dat het mislukte of niet succesvol was. Hij zei ik heb ook verschillende manieren ontdekt hoe je geen gloeilamp maakt. Uiteindelijk was die er wel. Ik zie geen energie daar waar we een ander na doen. Ik zie energie en succes in durven te doen.

Doen
Erover hebben kunnen we het nog uren, zelfs dagen. Het succes zie ik bij de klanten die durven doen. De eigen weg maken, beginnen met wat je hebt, daarvoor gaan staan. Openheid en kwetsbaarheid die er mag zijn. Moedig omdat je dan geraakt kan worden. Succesvol omdat niet alles vooraf is uitgestippeld en mensen mee mogen doen en mee kunnen bewegen. Samen doen is durven werken met wat er is, keuzes maken. Talenten en sterktes zijn zichtbaar en worden gebruikt. Moedig rechts durven te gaan daar waar links al een belopen pad is. Spannend zeker. Kijken naar wat anderen doen en daar een sausje over heen gooien is niet zo bevredigend en succesvol dan je eigen ideeën, je kern, je behoefte het kompas te laten zijn. Net als een kompasnaald wordt er even gewiebeld voordat de juiste richting wordt gevonden in de juiste richting naar meer werkplezier, binden en boeien van medewerkers en meer energie van je werk.

Doelgroep:

young professionals (heroes4future)
35-45 medewerkers die hun ambities willen realiseren

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Rightinplace heeft de kleuren #cbec7d #91b54d #638e4e
Heroes4future is nog blanco

Larissacreative
  • Logo # 1033358 voor Ontwikkel het logo voor helden van de toekomst en het bedrijf waar dit programma bij hoort  voorbij de terminale serieusheid wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Larissacreative:

      Voorbeeld op je website

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 1033357 voor Ontwikkel het logo voor helden van de toekomst en het bedrijf waar dit programma bij hoort  voorbij de terminale serieusheid wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Larissacreative:

      Voorbeeld op je website

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 1033356 voor Ontwikkel het logo voor helden van de toekomst en het bedrijf waar dit programma bij hoort  voorbij de terminale serieusheid wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Larissacreative:

      Logo's die mooi met elkaar samenhangen voor de verschillende onderdelen van je service. Ik voeg zo een voorbeeld toe van hoe dit er op jouw site uit komt te zien, passend in je huisstijl.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network