Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: NeedRebranding
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 369.00
  • Datum start : 20-12-2018 17:32
  • Datum einde : 24-01-2019 01:01
  • Status : Actief
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 131
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We willen graag ons supplementenbedrijf re-branden.

Het bedrijf maakt onderscheid door onze service. Wij combineren vitaminen en mineralen op basis van individuele behoeften van de gebuiker.
We bedienen een breed scala aan klanten, o.a zwangere vrouwen, senioren, junioren, sporters, beauty- en gezondheidsfanaten.
We bieden o.a supplementen ter ondersteuning van voor artritis, bloedarmoede, cholesterol, detoxen, spierontwikkeling enz.

We willen dat het LOGO EN TAGLINE serieus, schoon, modern, herkenbaar, scherp, unisex is.

Bedrijfsomschrijving:

Supplementen samengesteld op individuele behoeften van gebruiker,
dit samengevoegd in een rol van afscheurbare sachetjes per inname.

Doelgroep:

Bedrijf serveert van jong tot oud. Biedt supplementen aan voor de persoon met reumaklachten, zwangere vrouwen, atleten, men die willen afvallen etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het heet "Nutrirol".

Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

WOORDMERK
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.

TAGLINE
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen. Doel van de tagline is onze service samenvatten en benadrukken.

3D SYMBOOL
Een symbool die geplaatst kan worden voor de woordmerk Nutrirol.

KLEUREN
Gelieve kleuren te beperken tot twee.

LOOK
Scherp, schoon, modern, unisex... mag richting een klinische look.

Recente Inzendingen
Social Network