ClickCease Ontwerpen van POLOSAN - Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf

Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: NeedRebranding
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 369.00
  • Datum start : 20-12-2018 17:32
  • Datum einde : 24-01-2019 01:01
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 145
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We willen graag ons supplementenbedrijf re-branden.

Het bedrijf maakt onderscheid door onze service. Wij combineren vitaminen en mineralen op basis van individuele behoeften van de gebuiker.
We bedienen een breed scala aan klanten, o.a zwangere vrouwen, senioren, junioren, sporters, beauty- en gezondheidsfanaten.
We bieden o.a supplementen ter ondersteuning van voor artritis, bloedarmoede, cholesterol, detoxen, spierontwikkeling enz.

We willen dat het LOGO EN TAGLINE serieus, schoon, modern, herkenbaar, scherp, unisex is.

Bedrijfsomschrijving:

Supplementen samengesteld op individuele behoeften van gebruiker,
dit samengevoegd in een rol van afscheurbare sachetjes per inname.

Doelgroep:

Bedrijf serveert van jong tot oud. Biedt supplementen aan voor de persoon met reumaklachten, zwangere vrouwen, atleten, men die willen afvallen etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het heet "Nutrirol".

Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

WOORDMERK
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.

TAGLINE
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen. Doel van de tagline is onze service samenvatten en benadrukken.

3D SYMBOOL
Een symbool die geplaatst kan worden voor de woordmerk Nutrirol.

KLEUREN
Gelieve kleuren te beperken tot twee.

LOOK
Scherp, schoon, modern, unisex... mag richting een klinische look.

POLOSAN
  • Logo # 921106 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 921100 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 921097 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      De logo is erop vooruit gegaan.


      Wat betreft de tagline, onze huidige tagline is "Je supplementen altijd en overal"
      Echter is uw suggestie enkel een incorrecte verlenginging van de huidige; "Je" en "U" in dezelfde regel.

    2. NeedRebranding zegt :

      I see that the mistakewith the construction of the tagline might have happened due to some factors get lost in translation. Anyway, the goal is to create a new tagline to express our service.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 921093 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      logo is intressant, positionering van tagline ook.
      Tagline zelf nog niet.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 921015 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      Fijn dat er kleur verschil is tussen nutri en rol. Maakt het net iets duidelijker.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 920844 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      Het heet "Nutrirol".

      Het is een rol van afscheurbare sachetjes per inname tijd.

      Zie website
      www.nutrirol.nl

      Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

      We willen starten met een schoon, modern, scherpe logo. Het mag zelfs iets clinisch uitstralen.

      Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
      Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
      We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen.

      Mocht je meer vragen hebben, horen we dit graag. We wensen je veel succes!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 920843 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      Het heet "Nutrirol".

      Het is een rol van afscheurbare sachetjes per inname tijd.

      Zie website
      www.nutrirol.nl

      Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

      We willen starten met een schoon, modern, scherpe logo. Het mag zelfs iets clinisch uitstralen.

      Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
      Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
      We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen.

      Mocht je meer vragen hebben, horen we dit graag. We wensen je veel succes!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 920839 voor Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf wedstrijd Klacht indienen
    1. NeedRebranding zegt :

      Bedankt voor uw inzending. Echter zoeken we een meer serieus ontwerp, richting een klinische look.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network